Gå til innhold

dere som leste: "idag har jeg hatt med.abort" en liten oppdatering !

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg tok som sagt med.abort. 6 dager etterpå fikk jeg ekstremt store smerter i underlivet, en pressende smerte. Kjentes ut som om livmor med tilbehør var på tur ut! Venta til neste dag, hadde en fryktelig natt, ble bare verre og verre. Bestemte meg for å kontakte føden. Fikk beskjed om å komme tvert. Jeg hadde da rester igjen som prøvde å sprenge seg gjennom den stakkars livmorhalsen min som var stengt.

Hadde ikke feber heller. Ble lagt inn til utskraping, og jeg reagerte meget sterkt på narkosen. Men idag føler jeg meg bedre, er bare litt øm i livmora, svimmel og kvalm.

Har blødd minimalt idag i forhold til det jeg har gjort den siste uka etter aborten. Så nå blør jeg ingenting, trenger ikke bruke bind engang! Det er fantastisk.. Dette drog lengre ut en hva jeg hadde planlagt, har fortsatt mye graviditetshormoner i kroppen, og jeg føler meg ekstremt uggen. Men det går over til slutt, takk og pris.. Heldigvis har jeg ikke hatt tanker der jeg angret på mitt valg, for da hadde jeg slitt ekstremt med en ny innleggelse med kir.abort..

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...