Gå til innhold

Flere som er totalt tiltaksløse her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå et par uker igjen, og orker stort sett ingenting før jeg blir sliten..... Føler meg totalt ubrukelig, og tida går sååå seint!

Leileilei

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, er helt kraftløs. Fullstendig. Orker absolutt ingenting. Men slik har jeg vært rett før termin med alle barna, så antar det er normalt ;-)

Skrevet

Er vel normalt ja - men det er så irriterende å ikke orke noe - liker ikke å føle meg slik...... Greier på en måte ikke slappe av med god samvittighet, selv om jeg vet at jeg burde det.... Samboeren går her og styrer og ordner, og jeg bare ligger og later meg....

Uff, skulle egentlig ønske jeg bare kunne sove helt til lillemor skal ut nå...

Men har en liten gutt som trenger oppmerksomhet også, så det går nok ikke...

Skrevet

Kjenner følelsen ja. Ser litt rotete ut her, men orker ikke gjøre noe med det. Støvsuge får jeg ikke lov til pga bekkenet, men rydde kunne jeg gjort, bare orker ikke.

Skulle gjerne bare sittet eller ligget i ro fram til fødselen var i gang, men som hos deg har jeg barn fra før, 3 stykk, så på ettermiddagene og i helgene må jeg bare ta meg sammen og orke litt sammen med dem selv om det er mannen som tar dem mest.

Skrevet

Huff ja, orker nesten ingenting! Må virkelig ta meg sammen for å være litt oppegående sammen med toåringen når han er hjemme. I dag dagdrømte jeg om å bare kunne gå i hi og sove helt til fødselen starta, men det er jo litt dumt når man har en fra før da... :)

Leide inn vaskehjelp her for to uker siden som rundvaska (kan ikke selv pga bekkenet), men det burde jo vært fulgt opp litt da, jeg ser jo den..

Skrevet

Samme her!

Føler meg bare trett og utenfor om dagen, og med 4 andre barn så er det ikke bare og legge seg ned så jeg er veeldig glad mannen min har ferie nå!

Får ikke gjort noe som helst hjemme føler jeg, men har heldigvis alt klart til babyen kommer!

Sliter også med bekkenet, men er faktisk ikke så verst nå, var verre først og midt i graviditeten!

Gleder meg veeldig til fødsel nå ja! :-)

Skrevet

usj, skulle gjerne vært tiltaksløs, men har ikke tid...! :( er 34+0, jobber fullt i en aktiv jobb, og har en toåring, og en mann som er mye borte... :( kjenner det begynner å slite på, vil bare.... ja.. vet ikke hva jeg vil...! hehe... i tillegg har jeg ikke begynt å ordne til babyen kommer, og jeg fødte i uke 36+0 sist, og er er jeg om to uker... hjelp....!

noen som har litt overskudd og noen ekstra timer i døgnet å avse....? :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...