Moderbodin har født Skrevet 24. juli 2009 #1 Skrevet 24. juli 2009 Ja ja jeg sitter nå her og venter som så mange andre. Magen er konstant steinhard. Er ikke vondt, bare litt ubehagelig. I tillegg litt småverking i korsryggen. Men hadde ikke gjort meg noe om magen tok seg en 5 min pause innimellom ivertfall, for blir litt slitsomt å gå sånn i helspenn hele tida. Andre som kjenner til "problemet"??
lillevennen0709 Skrevet 24. juli 2009 #2 Skrevet 24. juli 2009 Ja, har det stort sett slik jeg også... 1 uke over termin nå og drit lei og utålmodig... Var til kontroll på mandag og var da ikke moden en gang - kjedeliiiiiig! Har en del stikninger innimellom også, og bekkenet/lysken på høyre side er bortimot helt "løs", så litt andre vondter skal man jo også ha! Ønsker deg lykke til :-)
Moderbodin har født Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. juli 2009 Var hos kiropraktor i går og fikk da beskjed om at bekkenet mitt var løst på begge sider og "klart til dyst", så jeg hååååååper virkelig det skjer noe snart. Og missunner deg ikke stakkars som er 1 uke OVER. Jeg gikk 11 dager over førstemann.
meg & to små vampyrer Skrevet 24. juli 2009 #4 Skrevet 24. juli 2009 Uff, det høres slitsomt og vondt ut. Hjelper det med sofa og varmeflaske? Jeg har dessverre ikke noen smerter å dele i dag.
Moderbodin har født Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 24. juli 2009 Er heldigvis ikke vondt, men blir jo sliten som **** i magemusklene (hvis jeg har noen igjen...he he). Skal slenge meg på sofan og se om det hjelper i første omgang:) Håper det blir noe action på deg snart da meg og lille vampyr....
meg & to små vampyrer Skrevet 24. juli 2009 #6 Skrevet 24. juli 2009 Hmmm, nja, tviler på at der action på gang her. Gikk en tur som heller ikke førte noe vondt med seg. Venter på at mann og barn skal komme hjem fra jobb og bhg nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå