Gå til innhold

4 dagen med murringer, ingen mens - er jeg gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ammer ennå og har ikke fått tilbake mensen, men har hatt murringer i underlivet i 4 dager i strekk, føles ut som tanta er på vei i grunn. Er jeg gravid? Hvis ikke når blir jeg i såfall gravid?

Takk for svar til de som tar seg tid

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pendelen sier at du ikke er gravid nå, men at du blir det innen 4 mnd, Lykke til:)

Skrevet

Takk for svar :-) Håper du har rett ;-) Ser du termin og evt kjønn? Tvillinger?

Skrevet

termin juli/august. 2 barn til, først jente så en gutt i 2013 eller 2014. Får ikke noe opp på tvillinger.

Skrevet

Takk nok en gang, håper du har rett :-) Verker allerede i eggstokkene så vet ikke hvor lenge jeg klarer å vente før 3.mann er på vei ;-)

Bare håper alt går i orden med jobb og sånt over nyttår, ser du noe om hvordan skoleåret kommer til å gå? Er ferdigutdannet i desember og håper å komme meg ut i arbeidslivet over jul.

Skrevet

Tror du kommer til og måtte jobbe litt mer med skolearbeidet dette halvåret enn hva du er vant til, men du kommer til å klare det fint. Tror du er i arbeid i mars en gang;)

Skrevet

Det tror jeg du har helt rett i, har hatt mammaperm i 7 mnd snart og vært borte ca 8 mnd fra skolebenken, lite tid til lesing og repetisjon med to små unger hjemme! Håper jeg klarer meg fint i allefall :-)

Ser du noen forlovelse på oss i løpet av de nærmeste årene? Har vært sammen i 4 år nå og han ønsker å gifte seg før fylte 30 (blir 26 i oktober).

Noen andre som vil ta en titt? :-)

Skrevet

Noen andre som kan ta en titt? :-)

Skrevet

Tusen takk :-) er forresten jeg som er Blå&Rosa :-)

Skrevet

fortsetter å dytte

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...