Gå til innhold

Stakkar jenta mi...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har vært så urolig i natt, så til slutt tok jeg henne inn til meg. Fikk pupp i 6 tiden, og regnet med at da var det morgen.

Men neida, hun snudde seg tvert vekk ifra meg, kravlet oppå puten min og sovnet!

Jaja, tenkte jeg, hun har jo sovet dårlig i natt.. Så våknet hun ikke før 8! Og det er leeeenge å sove for henne.

Så sovnet hun igjen kvart over ni og sov til 10.. Og i elleve tiden var hun søren meg trøtt igjen.. Da mistenkte jeg at det kansje var sykdom på gang.. Jommen sa jeg smør, for der viste febermålet 38,5!

Heldigvis ikke noe høy feber da, men stakkarsen er jo så sliten og trøtt.. Nå har hun sovet siden kvart over elleve, og sover enda..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, det er så kjipt når de små er syke!

Vi har hatt ei laaaang uke med ørebetennelse nå, og det er den tøffeste uka til nå i hennes 7,5 mnd gamle liv.

Veldig vondt tydeligvis, for det er perioder på ca1 time med trøstesløs gråting. Ingenting hjelper.

Også har hun fått antibiotika og påfølgende vond mage og sår stump.

Her er det ingen feber da, og heller ingen søvn:/ Hverken dag eller natt!!

Men hun vil helst ligge inntil oss, og sovner best tett inntil oss i senga eller på armen - noe hun vanligvis aldri gjør...

Håper jenta di blir frisk igjen snart! Godt at hun sover da, det er jo den beste medisin:) Du får passe på å sove litt du også, hvis det har blitt lite søvn i natt...

God bedring til jenta di!

Skrevet

Huff, det høres ikke greit ut.. God bedring til jenta di da!

Hun våknet rett etter eg skrev innlegget.. Og med enda mer feber! Så nå har jeg gitt henne paracet, for stakkarsen hadde det ikke noe bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...