atsjo Skrevet 24. juli 2009 #1 Skrevet 24. juli 2009 Andre som har hatt det problemet? Husker jeg gjorde det en gang forige svangerskap. Er helt forferdelig. Ble skikkelig kvalm og svett. Var like før kjente jeg. Klarte å komme meg inn på soverommet der samboer lå og sov, la meg rett ned på gulvet. Klarte ikke stå oppreist mer. Blir litt bekymra over at det begynner så tidlig. Hadde ikke drukket å spist siden i går kveld så er nok grunnen.. Men gud så redd jeg er for at det skal skje på feks butikken mens jeg har med meg lillegutt..
* * felicia** Skrevet 24. juli 2009 #2 Skrevet 24. juli 2009 Huff da, stakkars deg. Jeg har ikke hatt dette problemet i mine tidligere svangerskap - men har hatt svimlingstendenser denne gangen og et par ganger jeg har vært redd for å besvime. Det har vel med blodtrykket å gjøre, har det ikke?
atsjo Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. juli 2009 uff, ja..litt redd for hvordan det kommer til å bli senere. Er jo bare noen uker på vei nå. Håper det ikke blir slik, er så skummelt hvis jeg er ute eller noe. Jo har vel med blodtrykket å gjøre.. Får håpe det bare var engangstilfelle, men tviler:/
William09♥Olivia10♥Sofia12 Skrevet 25. juli 2009 #4 Skrevet 25. juli 2009 Det at jeg var sykt svimmel var et av tegnene på at jeg var gravid igjen. Hadde det med førstemann, fra jeg ble gravid og stort sett hele 1. trimester. Så ga det seg. Man må bare være obs på det og passe på at man får i seg noe næring med en gang man våkner om morgenen og at det ikke går for lang tid mellom måltider på dagen. Og kommer svimmelheten av at man lavt blodtrykk så hjelper det med litt salt i kosten. Jeg spiste saltpastiller:) Og så må man bare sette eller legge seg ned når man kjenner at det kommer. Det går nok bra skal du se, og det går nok over også Skulle du besvime, så tenk på at babyen er veldig godt beskyttet inni magen. Jeg falt ned en lang og bratt trapp pga. jeg var uforsiktig og gikk mens jeg var svimmel i forrige svangerskap, men det gikk veldig bra, bare litt blåmerker:) Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå