Gå til innhold

Pergo..

Fru Fomle *ønsker seg..*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva hjelper pergo til med? Jeg har EL hver måned og sånn, men går nå inn i 8 pp... Ting tar visst litt tid..

Kan pergo hjelpe oss? Og hva skal til for å få det?

Evig takknemlig for svar... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har nylig fått min første Pergotime kur. Jeg har nå vært prøver i over 1 år og blitt gravid to ganger, men har mistet i MA første gang i uke 12 og andre gang i uke 10.

Jeg har fått det for å bedre eggkvaliteten og ifølge gyn på sykehuset har jeg EL av meg selv som oftest, men ikke hver gang. Og siden jeg har prøvd i over 1 år nå kunne jeg få litt drahjelp til å bli gravid igjen. Jeg er 33 år og blir jo ikke akkurat yngre =)

Jeg har en datter på 3,5 år fra før.

Klem fra

Skrevet

Tusen takk for svar!

Nå ble jeg litt klokere.. Godt å høre at det er metoder som kan hjelpe oss prøvere etterhvert!

Vi er begge 28 og har ingen barn ennå.. Noe utålmodige ;)

Har pratet litt med deg her tidligere, og synes det er forferdelig det du har vært igjennom. Ønsker deg all lykke i tiden fremover, håper det går veien nå.. :)

STOR klem

Skrevet

Tusen takk - man kommer seg videre og legger ting bak seg, man vokser jo mye på erfaringer også, selv om jeg egentlig skulle gjerne ha vært foruten denne erfaringen, hehe =) Men, det går så fint så =)

Ønsker deg også lykke, lykke til - håper vi sitter med positiv test i hånden alle sammen snart =)

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...