Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 24. juli 2009 #1 Skrevet 24. juli 2009 Hva hjelper pergo til med? Jeg har EL hver måned og sånn, men går nå inn i 8 pp... Ting tar visst litt tid.. Kan pergo hjelpe oss? Og hva skal til for å få det? Evig takknemlig for svar...
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 24. juli 2009 #2 Skrevet 24. juli 2009 Hei! Jeg har nylig fått min første Pergotime kur. Jeg har nå vært prøver i over 1 år og blitt gravid to ganger, men har mistet i MA første gang i uke 12 og andre gang i uke 10. Jeg har fått det for å bedre eggkvaliteten og ifølge gyn på sykehuset har jeg EL av meg selv som oftest, men ikke hver gang. Og siden jeg har prøvd i over 1 år nå kunne jeg få litt drahjelp til å bli gravid igjen. Jeg er 33 år og blir jo ikke akkurat yngre =) Jeg har en datter på 3,5 år fra før. Klem fra
Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. juli 2009 Tusen takk for svar! Nå ble jeg litt klokere.. Godt å høre at det er metoder som kan hjelpe oss prøvere etterhvert! Vi er begge 28 og har ingen barn ennå.. Noe utålmodige Har pratet litt med deg her tidligere, og synes det er forferdelig det du har vært igjennom. Ønsker deg all lykke i tiden fremover, håper det går veien nå.. STOR klem
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 25. juli 2009 #4 Skrevet 25. juli 2009 Tusen takk - man kommer seg videre og legger ting bak seg, man vokser jo mye på erfaringer også, selv om jeg egentlig skulle gjerne ha vært foruten denne erfaringen, hehe =) Men, det går så fint så =) Ønsker deg også lykke, lykke til - håper vi sitter med positiv test i hånden alle sammen snart =) Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå