Gå til innhold

Se hit, trenger deres erfaringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaringer med at husvask og lignende aktiviteter har satt igang fødselen?

Jeg har termin i dag, og er så lei. Vil bare ha skatten ut!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

svigermor sa akkurat til meg at det hjalp å rive tapet på kjøkkenet da hun gikk gravid med mannen min! mens andre igjen omtrent kan vaske huset fra topp til tå uten at det skjer noe, men det anbefalte ikke søstra mi, iallefall ikke om det innebar at man må strekke seg mye, morkaka kunne sprekke sa ho...

skatten kommer vel når skatten er klar...både hos deg og meg...

Skrevet

Jeg har ikke erfaring med det selv, men har jo hørt masse historier om at folks fødsler har startet etter huskvask :)

Det verste som kan skje er jo at du må vente et par dager for å møte babyen din, men kan gjøre det i et rent hus (hvis du ikke er plaget med bekkenet, da...)! :)

Ellers er jo fysisk aktivitet godt for kropp og sjel, og tyngdekraften skal jo være en glimrende hjelper på fødsler (om du må være godt igang allerede, vet jeg ikke..)

Skrevet

Okei, ja det er vel veldig inviduelt tenker jeg. Men jeg er såååååå utålmodig. Hehe.

Skrevet

Man får vel bare prøve å se hva som skjer :)

Skrevet

gjør husarbeid nesetn hver dag. en gang i uka er det stor vask, ser ikke ut som dette hjelper her.

men kanskje om man er moden og klar så jhelper det?? ikke vet jeg.

er 4 dager på overtid

Skrevet

De sier forøvrig at sex kan hjelpe da...mer gøy enn husarbeid vil jeg tro....

Skrevet

Hær startet sist fødsel 10dager før termin etter en dag med gjærding. Om det var tilfeldig eller ikke skal jeg ikke si noe om men etter en dag med spikring og nedslåing av stolper startet det i allefall om natten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...