*babydrøm* Skrevet 24. juli 2009 #1 Skrevet 24. juli 2009 Hei! Jeg er fersk her på BIM og er nå i første prøveperiode. Til vanlig etter EL bruker jeg å få såre brystvorter, men denne gangen her er det annerledes. Jeg er skikkelig øm på på sidene av puppene. Kjennes ut som kjertlene er forstørret på en måte. Er det noen av dere som hadde det slik før IKM ikke kom? Eller er dette typisk Pms at det er vondt på sidene av brystene? Håper så inderli at det er et graviditetssymptom:) Har fått en del kviser også i disse dager, men vet jo at det også kan være pms sympt.
Lionia Skrevet 24. juli 2009 #2 Skrevet 24. juli 2009 Hej, jeg ville så gerne kunne si at det er et sikkert graviditetstegn, men man kan osse på få det før mensen begynner, som du selv sier. Jeg hadde det sådan i alle de måneder hvor vi prøvde og da var jeg sikker på at nå satt den, men desværre kom mensen. Denne gangen hvor den satt, merket jeg faktisk ingen forskjel. Pupperne føltes bitte lite større og gjorde vont( spesielt om natten når jeg la meg om på siden, det gjort sindsykt vont, hvilket det fortsat gjør). Ellers ble jeg super trøtt. Andre ting som kvalme og treg mage, har jeg ikke riktig merket enda. Prøv og slap av.. det er lett for meg å si, men det passer faktisk. Jeg stresset ekstremt og planla og ordnet, og det gjorde bare at jeg ble skikkelige lei meg når mensen kom. Da først jeg tenkte at nå skal vi ha hjelp til å få barn, satt den, og det var fordi jeg fokuserte på det og slappet dermed av, og kroppen fikk fred til å gjøre det den skulle. Husk at kroppen vår vil veldig gjerne være gravid:).
Gjest Skrevet 24. juli 2009 #3 Skrevet 24. juli 2009 Hei! Det første jeg merket som var annerledes denne gangen var brystene, det var ikke bare brystvortene som var såre men hele brystet er tungt og ømt så det kan godt være et tegn på at du er gravid for det er jeg:-) Lykke til da!
Wenke 4åring, spire:) FØDEKLAR Skrevet 24. juli 2009 #4 Skrevet 24. juli 2009 hei Jeg pleier også få såre brystvorter før IKM, men ikke bli øm i sidene. Det ble jeg derimot når jeg ble gravid, så det kan være håp Når er IKM?
*babydrøm* Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 24. juli 2009 Tusen takk for mange gode svar:) Ja jeg prøver så godt jeg kan å slappe av, men dere vet vel alle hvor vanskelig det er. Å jeg er jo i min aller første pp så sann sett burde jeg jo ikke forvente at det er blinkskudd denne gang. Likevel har jeg jo så mange tanker og er superspent fordi dette er veldig nytt for meg. Jeg har ikm på onsdag/torsdag 29/30 juli.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå