Gå til innhold

Dere som går på pergotime...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når på dagen tar dere tablettene?? Morgenen, ettermiddagen eller kvelden??

Jeg har tatt dem på formiddagen ved 12 tiden, men får sånn magesmerter utpå kvelden ved 18 tiden og utover... Tenkte kanskje det var gunstig å ta dem på ett annet tidspunkt og i såfall når på døgnet tar dere pillene??

Takknemlig for svar...

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok mine på morgenen, gyn anbefalte meg det bare for enkelhets skyld. Tror ikke det spiller så stor rolle når på dagen man tar dem, så om du vil kan du sikkert ta dem litt senere. Jeg hadde ganske mye magesmerter i går og dagen før, når el kom. Ellers har jeg vært litt småkvalm innimellom, og har fått veldig ømme bryster!

Når skal du ha el da? Spennende at det er flere som tar pergo denne måneden, håper spiren sitter for oss alle!

Klem

Skrevet

Hei =Lillemora=

Så fint at vi er flere som bruker Pergo denne måneden, det blir artig å følge hverandre...

Brukte du enkel, dobbel eller trippel-kur?

Jeg bruker dobbelkur, kjenner at jeg er litt "rar i hodet" og har litt hetetokter (nå vet jeg hvordan det kjennes ut!!!), hadde litt vondt i magen første dagen, men det har gått mer eller mindre over, er bare litt øm i nederste del av magen, ellers kjenner jeg meg litt mer irritert enn vanlig - men absolutt til å leve med, kan holde ut hva som helst bare man får bli gravid, hehe =)

Jeg er i dag på syklus dag 8, (fjerde dag på Pergo) og skal ha EL en gang i løpet av uken/slutten av neste uke en gang... Blir veldig spennende å se hvilken dag det blir =)

Hvor i syklusen befinner du deg? Så utrolig spennende å følge deg videre =)

Ha en fortsatt fin dag!!

Klem fra

Skrevet

Hei hei:)

Jeg er på dag 18 i syklusen nå, fikk positiv el test på dag 15 og 16 og kjente den eggløsninga veldig godt kan man si....:) Hadde skikkelig vondt i magen den første dagen. Men jeg var bare overlykkelig for jeg har ikke hatt eggløsning siden januar før det! Så endelig har jeg en reell sjanse til en spire:)

Siden jeg ikke har hatt el av meg selv på så lenge så fikk jeg trippel kur med en gang. Gyn mente det var det lureste og ville gi raskest mulig resultat. Men jeg kjenner at jeg er littegrann bekymret for at det skal løsne mange egg samtidig......tvillinger er en ting, men ønsker meg helst ikke så mange flere enn det. Men gyn mente sjansen for flere enn to ikke er så stor....har du hørt noe om det? Har fulgt litt med på deg her inne og sjønner at du gjerne ønsker deg to igjen, ikke sant? Men har du tenkt tanken at det kan bli flere enn det? Kanskje bare jeg som tenker litt mye om dagen.....:)

Ellers har jeg også hatt litt hetetokter, og har hatt veeeldig ømme bryster nå siden el.....men ellers har jeg sluppet så mange bivirkninger, så har vært heldig sånn!

Jeg er kjempespent på om dette vil gi noen resultater, vil såå gjerne ha en liten en! Har du begynt å teste etter el enda? Eller kanskje litt tidlig det. Jeg fikk jo som du ser noen dager forskyvet syklus, ikke positiv test før dag 15, så ikke bli stressa om ikke el kommer akkurat når du forventer det!

Veldig morsomt å følge hverandre i disse dager!:) Håper på full klaff for oss begge!:)

Klem

Skrevet

Hei igjen =) Er også veldig bekymret for om det løsner flere egg, har hatt mareritt om både 4 og 5 -linger, ja det hadde jo vært fint å få tilbake de to man mistet, for vi hadde jo begynt såvidt å innstille oss på det, men nå kommer jeg uansett til å hoppe i taket hvis jeg blir gravid igjen, det viktigste er at spiren sitter helt ut. Det er altså så fælt å miste når man endelig har blitt gravid etter lang prøvetid, men alt kan jo skje i 1 tri... Må innrømme at jeg blir kjempeglad uansett om det blir en eller to, håper litt på to, men ikke at det blir flere enn det. Leste om en som hadde fått 4-linger og fikk da litt sjokk og tenkte dersom og hvis... Skjønner deg ihvertfall veldig godt, har de samme tankene selv! Ellers er jeg veldig spent på EL i løpet av uken... Kommer ikke til å teste etter EL, tenkte å ha sex annenhver dag frem til IKM... Du må oppdatere meg da når du tester positivt og/eller får symptomer på det ene og det andre, hehe :-) Klem fra

Skrevet

I dag er jeg bare på syklus dag 10, men da jeg var på do i stad kom det bittelitt blod på papiret... Skjønte ikke helt dette, står ingenting i pakningsvedlegget at man kan blø, så tror jeg kanskje at jeg har veldig tidlig EL?!? Var jo litt blod og slim, og tenkte at jeg kanskje da er ekstra fruktbar?! Vet ikke, har du opplevd dette? Ellers har jeg murringer i underlivet i dag, kjenner det faktisk på begge sider innimellom... Vet ikke helt hva jeg skal tro, prøver å la være å tenke så mye, men det er ikke lett... Klem fra

Skrevet

Hei:)

Ikke godt å vite hva det kan være.....blør det enda da? Er nok best å hoppe i køya uansett så du ikke går glipp av noe ihvertfall! Selv om eg egentlig ikke trodde el kunne komme så tidlig, siden pergotimetbl undertrykker eggstokkenes funksjon, og el ikke skjer før man får et fall i pergokonsentrasjonen i blodet......men man vet aldri, er ikke altid alt går etter boka:) Når venter du egentlig el da?

Jeg er på syklusdag 19 i dag, har litt småmurringer og stikkinger i livmorområdet og har hatt ganske tykk hvit utflod i dag....men jeg tar ingenting som symptomer, siden jeg jo ikke kjenner kroppen min på pergotime og det meste egentlig kan være bivirkninger....har jo heller ikke hatt el siden januar, så føler egentlig ikke jeg kjenner kroppen min noe særlig uten pergo heller, men men...;) Får bare vente tålmodig til det er tid for testing!

Skal du ta blodprøver? Jeg skal ta på dag 21 og 24. Bare for å bekrefte at el har vært liksom....men det trenger kanskje ikke du, siden du jo har el uansett....?

Jeg kjente også murringer på begge siden, eller liksom i hele området der nede rundt el.....på en måte mensmurringer....? Vi får bare satse på at det ikke spretter egg fra begge sider, ikke mange ihvertfall:)

Skrevet

Hei igjen =Lillemora=

Nei, jeg skal ikke ta blodprøver på dag 21 og 24 denne gangen. Har vært til en del grundige undersøkelser med vaginal UL og blodprøver tidligere, så jeg trengte ikke verken få UL eller ta blodprøver denne gangen sa de, de mente også at det kunne virke mer stressende på meg hvis jeg skulle følges så hyppig tett som jeg fikk de to andre gangene jeg har mistet. Jeg har EL av meg selv som oftest, men ikke alltid - jeg kjenner imidlertid når jeg får EL av meg selv med smerter i underlivet. Har selvsagt en avtale om at jeg kan ringe gyn på sykehuset uansett hva det er jeg lurer på - så det synes jeg jo er fint!!

Har forresten ingen mer blodig slim i dag - det var kun i går (ettermiddag/kveld) - hoppet til køys for sikkerhets skyld og satser på annenhver dag fremover. Er i dag på syklus dag 11 og det er 2 dager siden siste tablettene ble inntatt. Det kan jo være ett fall i pergokonsentrasjonen allerede første dag etter avsluttet kur - men synes nå det virker tidlig allikevel. Forventer jo egentlig EL den 31 juli eller 1 august, altså 3-4 dager til og IKM ca lørdag 15 august - dette på ca 28 dagers syklus, men jeg er jo ikke helt sikker. Jeg har tidligere hatt ustabile sykluser på alt fra 25-33 dager, så alt kan vel skje.

Så spennende at det nærmer seg for deg - tenk det er bare 2 dager igjen til du skal ta første blodprøven. Skal du inn til vaginal UL også?

Ved en tidligere anledning når jeg var på gyn, kunne legen se og måle eggposen og pågående EL (dag 14), en annen gang kunne de se at jeg nettopp hadde hatt EL (dag 20) - da hadde jeg også forandinger i livmorslimhinnen, noe som senere ble oppfattet som en begynnende graviditet (men jeg mistet dessverre). Uansett - så blir det spennende med blodprøvene og ikke minst testing snart =)

Når har du tenkt å teste deg?

Jeg har tidligere testet positivt fra dag 24 i syklusen - så kommer sikkert til å teste meg omtrent fra denne dagen tenker jeg... Jeg håper virkelig på ett positivt restultat for oss begge to =)

Ha en fortsatt strålende fin dag du også =)

Klem fra

Skrevet

Koslig å høre fra deg, syns det er så fint å kunne "snakke" med noen i samme situasjon! Har ikke fortalt til noen at vi prøver, så har liksom bare samboern å snakke med....han er kjempegod han altså, og gjør så godt han kan med lytting og støtte, men du vet.......det blir jo litt annet...:)

Ja, i morgen skal jeg ta første blodprøven. Tar vel en stund før jeg får svar da. Har jo hatt positive el tester i to dager så blir veldig skuffet hvis det viser seg å ikke ha vært noe.....Skal ikke på ul, tok en før oppstart på pergo, bare for å se at alt så normalt ut og det gjorde det. Har avtalt med gyn at hun skal ringe meg 17 august og så planlegge veien videre derfra. Enten med nye pergokurer, eller....*håpe håpe håpe* at jeg kan fortelle om en positiv test.

Jeg tror nok jeg kommer til å vente en stund med å teste, for nå får jeg vel mensen om jeg ikke er gravid? problemet før har jo altid vært at jeg ikke har fått mensen......tror nok jeg skal klare å vente med å teste til den evt ikke dukker opp....eller, kanskje ikke.....:)

Ellers så prøver jeg ikke tenke altfor mye på det om dagen, men det er ikke lett....:) Har liksom endel gravide rundt meg om dagen også, og da er det ikke lett å ikke tenke og håpe...:)

Har du hatt det fint på ferie forresten? Fint at ikke du har begynt å blø ordentlig da, kan jo godt være el som var i går! Har du fortsatt murringer i eggstokkene i dag? og, har du ømme bryster?

Ha en fin kveld videre, vi snakkes;)

Klem fra meg

Skrevet

Hei igjen =Lillemora=

Her går det fint - har kost meg masse i ferien, skal begynne på jobb igjen til mandag...

På jobben har de visst at jeg har vært gravid to ganger tidligere i år, men mistet i hhv uke 12 og uke 10, så sist gang sa jeg at jeg ikke kommer til å prøve noe mer - de fleste tror nå at vi ikke prøver, men jeg ombestemte meg når jeg kom meg både fysisk og psykisk siste gang jeg mistet. Er så klar for å prøve igjen og vil helst ikke gå glipp av noen prøveperioder nå.

Har snakket så mye med mannen min de to andre gangene vi prøvde å bli gravid, så denne gangen holder jeg bare det meste for meg selv, så derfor er det så fint å kunne dele tankene mine her inne... Ingen andre som vet at vi prøver igjen eller at jeg har begynt på pergotime for å øke sjansene.

Jeg prøver også å tenke minst mulig på prøvingen, men jeg synes ikke det er så lett. Er så bevisst symptomer på både det ene og det andre...

Er bittelitt øm i brystene mine, men det er minimalt - så da går jo tankene til at tenk om jeg ikke har hatt EL allikevel, osv...

Samtidig - så tenker jeg at det er jo ikke sikkert kroppen reagerer så fort på symptomene lenger. Jeg har jo mer eller mindre gått gravid hele januar, februar og deler av mars før jeg mistet første gang, deretter gravid igjen i april og mai før jeg mistet andre gang. Hcg var først ute av kroppen min i juli - og magen har vokst og blitt liten igjen, vokst og blitt liten igjen akkurat det samme som brystene - så kan jo hende kroppen min blir litt forvirret over å være gravid, ikke gravid, så gravid igjen og nå ikke gravid. Så håper jeg jo at jeg er gravid igjen(!), men kanskje kroppen tuller litt med meg...

Eneste symptomene jeg har nå er:

Må ihvertfall kjenne godt etter om jeg er øm i brystene... kjenner jeg godt nok etter så synes jeg de er litt mer ømme enn normalt.

Ellers er jeg litt småkvalm innimellom, bittelitt murringer i magen, men det er også minimalt - må kjenne godt etter, hehe =)

I dag er jeg bare på dag 13 i syklusen, så synes dagene går litt sakte nå frem til IKM. Uansett om jeg hadde EL på dag 11 eller 12, eller dag 15 (som er om 2 dager) - så har vi hatt sex hver dag hele uken bare for å være sikker på at vi ihvertfall har gjort vårt for å treffe EL. Får vel fortsette noen dager til for å være helt sikker. Til mandag er jeg tilbake i full jobb, så da går forhåpentligvis dagene litt fortere...

Lykke til med blodprøvetakingen =)

Klem fra

Skrevet

Hei igjen... Oppdatering fra meg: Er i dag på syklus dag 14 og er ikke i tvil, har fått EL smerter så det holder... Så vondt på venstre side i hele dag, så blir litt sengekos i kveld også. Ble ikke noe kos i går, så da må vi få det til i løpet av kvelden... Hvordan har du det? Har du fått noe svar på blodprøvene? Eller er det kanskje litt tidlig ennå? Ha en riktig strålende fin helg! Klem fra

Skrevet

Hei hei!

Så fint at el er på gang da, er er det bare å sette i gang med babylaginga!:) I dag tok jeg blodprøve nr 2, er på dag 23 i dag....tror nok ikke jeg får noe svar på dem før gyn ringer meg 17 aug. Men nå er de ihvertfall tatt:) Fra i morgen av har jeg ferie og ser virkelig fram til det! Blitt litt mye jobbing i det siste, så skal bli godt med en pause nå.

Hadde dere det fint på hotelltur?

Når det gjeder symptomer så kan jeg ikke si at jeg har så mange......litt stressa for det merker jeg, føler meg ikke gravid.....så akkurat nå tror jeg kanskje ikke at det har klaffet denne måneden, men så er det kanskje ltt tidlig å gi opp også da...:) Hadde jo el litt senere enn normalt, så regner med at syklusen blir et par dager lenger. Tror IKM blir ca fredag om en uke.

Skal prøve å slappe av i ferien og ikke telle hver dag frem til ikm, skal ihvertfall gjøre mitt beste:)

Ha en kjempefin helg du også!

Klem:)

Skrevet

Hei igjen =)

Hadde det veldig fint på hotelltur - vi badet og koste oss, satt i boblebad og spiste deilig middag og drakk vin til maten...

Må bare spørre deg om du hadde veldig vondt under EL med pergo? Har hatt så vondt i venstre side i går (syklus dag 14) og i dag i hele underlivet, men mest høyre side (syklus dag 15)... Hadde du vondt på begge sider, eller var det mest fremtredende på en av sidene??

Tenker alt for mye om dagene - og tror at med vondt på begge sider så får jeg EL på begge sider, men har helt angst for at det blir flere enn to =/

Håper jo selvsagt på positiv test om ca 14 dager, og gru-gleder meg til første ultralyd i september. Har time 7 sept uansett hvordan det går - så både gleder og gruer meg... Blir jeg gravid vil jeg da være ca 7 uker på vei =)

Ha en fortsatt strålende fin helg =)

Skal du teste i løpet av de nærmeste dagene??

Du må holde meg oppdatert da - er så spent på dine vegne - tester du positivt så gir det meg håp også =)

Klem fra

Skrevet

Hei:)

Ja jeg hadde ganske vondt under el.....har aldri kjent el før jeg da, så vet ikke om det var veldig eller litt vondt....men vondt var det, og jeg syns egentlig det var vondt i hele der nede. På en måte mensvondt liksom, øm i hele området. Syns egentlig ikke det var mest på ene siden......den ene dagen tok jeg faktisk paracet, for det var sånn vond murring på en måte.

Ja, jeg tenker også mye på om det kan ha løsnet massevis av egg......:) men jeg kan ikke gjøre noe nå, så får nesten bare se hva som skjer......men hvis det blir flere runder så lurer jeg på å spørre om jeg kan følges med ultralyd, for å se hvor mange egg som modnes. Bare så jeg slipper å tenke så mye på det liksom.

Jeg tror ikke jeg skal teste før ikm......:) gidder ikke bruke penger og bli skuffa, så jeg venter til da å ser om noe skjer.....teste mot neste helg kanskje, hvis ikke jeg har fått mensen.

Lettere for deg, som kjenner kroppen din så godt og ikke trenger el tester engang.....du kjenner jo sikkert raskt hvis du blir gravid også...:) Jeg har aldri vært gravid, så aner liksom ikke hvordan symptomer jeg kan forvente....

Skal du til ultralyd for å sjekke om alt er i orden i september? siden du har fått time allerede? tenk så spennende om det er en spire i magen din da!:)

Klem fra meg:)

Skrevet

Hei igjen =)

I dag er jeg på syklus dag 17 og har hatt nedpress og stikninger i underlivet i dag - en liten periode på jobben i dag kjentes det nesten ut som om jeg hadde gangsperre, hehe - håper det skjer ting nå altså =)

Er litt øm i brystene kjenner jeg, og jeg har vært småkvalm ett par ganger i løpet av dagen i dag - men det kan jo være bivirkninger etter pergoen eller bare tilfeldigheter...

Selv om jeg føler at jeg kjenner kroppen min godt, så kjenner jeg den overhodet ikke nå som jeg har gått på pergo, alt er liksom annerledes, men såklart jeg ser jo det at jeg har en fordel av at jeg har vært gravid før. Jeg har totalt vært gravid 5 ganger før, men har bare fullført ett svangerskap. Skulle gjerne ha fullført alle, men sånn gikk det ikke. Det er også fryktelig trist å miste når man først endelig har greid å bli gravid - det er tøft, men visstnok normalt. Uansett, jeg prøver igjen og må være positivt innstilt inntil det motsatte er bevist =)

Ja, skal ha en kontrolltime i sept uansett hvordan det går - synes det virket betryggende og nå er jeg så godt inne i systemet på gynekologisk avd på sykehuset at jeg "smir" mens jernet er varmt, hehe =)

Ellers har jeg på følelsen av at det har klaffet denne prøveperioden, men føler meg så utrolig usikker osv på ting og tang nå som jeg har gått på pergokur, alt kjennes jo liksom så annerledes ut, så er noen utrolig spennende dager fremover...

Jeg krysser fingrene for at du får positiv test, nå er du jammen meg rett rundt hjørnet når det gjelder IKM. Ååååå - du må holde meg oppdatert da, er spent på dine vegne =)

Klem fra

Skrevet

Den gode følelsen hadde jeg også første pergo runden,og jeg var gravid:)

(men mistet)Så håper den sitter hos deg:))

Jeg er kjempe kvalm når jeg har tatt dem første pillene frem til pille slutt.En bivirkning,så ville ikke stooolt helt på den der.

Men stikkninger bruker jo å være knall bra da;)

Skrevet

Ja det nærmer seg faktisk nå, er veldig spent og litt nervøs merker jeg! Klarer ikke å tolke pergo-bivirkninger, symptomer, psykiske symptomer og pms fra hverandre, så aner egentlig ikke hva slags følelse jeg har.....men puppene er fortsatt ganske ømme, har vært det helt siden el. I går og dagen før var jeg litt småkvalm, og syns jeg har hatt litt stikkinger i brystene.......men i dag er jeg 10 dpo og har egentlig litt mensen-følelse. Så ikke godt å vite, får bare krysse fingre og vente å se...:)

Høres ut som du har mer symptomer enn meg ihvertfall, og så tidlig også, så har en god følelse på deg!:) Hvilken dag er dupå nå? Og når har du tenkt å begynne å teste?

Vet du forresten noe om hva som er grunnen til at du har mistet flere ganger.....?

Om det tar litt tid før jeg svarer så er det fordi jeg har ferie nå og er litt rundtomkring, men svarer så fort jeg er i nærheten av en pc:)

Skrevet

Hei igjen =Lillemora=

Det er så utrolig koselig å få svar av deg på denne tråden... Har selvsagt full forståelse for det med ferie - har nettopp hatt ferie selv, men begynte på jobb igjen i går etter 3 ukers ferie. Jeg var også inne på nettet og svarte når jeg var i nærheten av en pc, hehe - rart det der hvor avhengig man blir av internett og pc =)

I dag er jeg på syklus dag 18. Kjente ett veldig stikk i livmoren/eggstokken(?!) nå nettopp, hatt litt ømme bryster ett par dager og er litt løs i magen... Synes også det klør og stikker litt i brystene. Kan være innbildning alt sammen, som jeg har hatt så mange ganger før =) Åååååå - jeg synes 10 dager igjen er så lenge å vente til å evt teste, jeg krysser fingrene for at vi får positiv test begge to =)

Vet ikke grunnen til hvorfor jeg har mistet flere ganger - gyn på sykhuset sa bare at jeg hadde maks uflaks, så jeg får vel bare stole på det. Ellers hadde jeg tenkt å ta det opp når jeg skal til kontroll time på gyn i begynnelsen av sept hvis det fortsatt ikke har klaffet til da. Så blir spennende, men håper det setter seg en spire som vil spire og gro de neste 9 mnd =)

Har egentlig tenkt å begynne å teste fra mandag neste uke - det er jo ca 10 dager igjen til IKM.

Du er jo rett unna IKM du - hvis jeg ikke husker feil så ligger du 10 dager foran meg, altså er du på din syklusdag 28??

Håper at du får en positiv test de nærmeste dagene - du må være så snill å oppdatere meg da - for jeg er veldig spent på dine vegne =)

Klem fra

Skrevet

Spennende å lese denne tråden:o)

Håper det klaffer for dere alle!

Jeg tok pillene om morgenen.

Jeg merket disse symptomene ca 3dg etter jeg begynte med pergo:

Ømme bryster, stikninger/ømt i underlivet.

Ca på dag 14 ble jeg kvalm i rundt omkring 6-7dg. Merket det som oftest på morgenen.

Fikk EL på dag 16 og hadde innmarri vondt.

En smertefll hyrdestund i sengen, kan man trygt si. :/

Ellers, etter dag 20 er alle symtomene forsvunnet, er idag på dag 28 og har siden dag 26 hatt mensmurringer.

Hard/løs mage om hverandre.

Så, får se om mensen kommer - før jeg kjøper noen tester...

=)

Skrevet

Hei pergojenter:)

Jeg venter IKM til mandagen/tirsdagen som kommer.

Disse siste fem dagene sliter jeg veldig med å sove om nettene.Ligger veldig urolig,finner liksom ikke den rette stillingen,har sikkelige hetetokter(hadde det sist pergorunde også,men da før EL og ikke så langt utti som nå..Fler som har den erfaringen?Veldig slitsomt å ikke få sove,spesielt når jeg har en toåring i hus også.

Skrevet

Har dere slitt med diare etter pergokur?? Fikk sånn diare dagen etter pilleslutt og det har vart frem til nå, altså over 1 ukes tid - er nå på syklusdag 19. Noen andre som har opplevd å få diare av pergo?? Det står jo ikke oppført som noen bivirkning...

Ellers har jeg opplevd noen stikninger i underlivet i ettermiddag, klør i huden også, var veldig kvalm og fikk mageknip med diare i stad - ikke noe særlig, men hva gjør man ikke for å få en liten spire =)

Jeg krysser virkelig fingrene mine for oss alle sammen denne pp`n...

Har fryktelig lyst til å "brenne" av en test i morgen på dag 20, men vet jo at den kommer til å bli blendahvit =/

Blir jo bare å kaste bort pengene, men har 3 CB tester liggende i skuffen som jeg føler roper på meg at nå må jeg ta dem opp og begynne å teste - huff - skikkelig frustrerende altså =)

Synes dagene snegler seg avgårde mot IKM, bare 9 dager igjen...

=Lillemora= : Hvordan går det med deg?? Håper ikke TR har kommet på besøk, krysser fingrene for at du har fått eller får en positiv test =)

Kjempespent altså - og så må du ha fortsatt riktig god ferie!!!

Klem fra

Skrevet

Hei dere to, hiver meg innpå her. Artig å følge deres samtale og jeg prøver jo som dere omtrent med samme tanker og erfaringer. Har forresten IKM den 14 august. Etter at jeg mistet 22 juni fikk jeg eggløsning 31 juli. Det var nesten slitsomt å prøve 5 dager etter hverandre, men det må jo til:-)

Hvor gamle er der?

Jeg lurer på om det er vanlig å få pergo kur, om det er noen jeg bare kan få uten utredning?

Har tre barn men har mistet annet hvert barn, er resus negativ, min alder er 44 år med mann på 40 år:-)

Takk for tilbakemelding!

Skrevet

Hei!

Vi har IKM på samme dag, den 14 august!

Krysser fingrene!!!

Tenkte å begynne på en Pergokur om det ikke blir noe med det første. Lurer jo på hvor lenge jeg kan forsøke etter en MA før en Pergokur. Har alderen mot meg statistisk sett, 9 % sjanse etter de 40 og jeg akter å være en av de 9.

Lykke til du også!

Skrevet

Hei Magica*fra*Maridalen

Jeg hadde min andre og siste MA den 30 mai i år - ventet til jeg fikk tilbake mensen og den kom først etter 2 mnd - begynte rett på pergotime da på syklus dag 5.

Ellers er jeg 33 år (snart 34) - innbarka Oslo-jente, men har flyttet ut på "landet" - nærmere bestemt Ringerike (Buskerud), men bare 1 times kjøretur unna Oslo og "gryta" jeg har bodd de første 30 årene av mitt liv (Sagene/Thorsov)!!! Trives veldig godt her da =)

Spennende å følge hverandre når vi har samme IKM dag =)

Lykke, lykke til da =)

Klems

Skrevet

Ja, faktisk!!! Jeg har fortsatt diare lign smerter. Dag 28 i dag.

Løs mage.. Føler meg skikkelig oppblåst og fæl. *usj*

Jeg føler det er en krysning mellom hard og løs mage igrunn, hjelpes.. =(

Jeg vil gjerne teste jeg også - men venter til den 08 for å se om mensen har kommet innen den tid. Siden jeg tror jeg fikk EL litt senere enn i en vanlig 28dg syklus. For den er _ikke_ kommet idag.

Jeg har smerter i magen, stikninger. Istad følte jeg en slags.. En nål som skar gjennom underlivet.

Det er symptomer som ligner mensmurringer for min del..

Men, får jeg mensen betyr det ikke så mye DENNE mnd.

Jeg vet at jeg har fått eggløsning av pergoen og da vet jeg at jeg har ett håp neste mnd også :)

Det håpet er større enn det jeg hadde for ett år siden! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...