Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff og uff, hva har jeg gjort?

Var og fikk massasje i går. Hadde såvidt søkt på nettet for å sjekke at det var ok, og fant at så lenge jeg ikke fikk fotmassasje eller det ble brukt aromaterapioljer, var det greit. På spa´et ble damene veldig usikker, men sa at de kunne massere meg forsikitg.

Nå i ettertid er jeg blitt fryktelig redd for at jeg har gjort noe jeg ikke birde og at det kan være skadelig for barnet, eller i verste fall forårsake en SA.

Kan ikke gjøre noe som helst annet enn å vente, og selvfølgelig kjenne etter om de samme tegnene fremdeles er der.

Er så redd og usikker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!

Nr. 1, Hva slags masasje fikk du?

2, hva sags sted var du på?? Dette var veldig dårlig, de skal vite hva de kan og ikke kan gjøre om du er gravid

Skrevet

Vel dessverre er det ikke alle massører som er lært i hva de kan å ikke kan gjøre. men for å betrygge deg går det nok bra. det er ikke direkte kontraindisert å massere gravide men man er forsiktig med det i 1 trimester men da hovedsaklig for dem som har en kjent sa problematikk. jeg tror nok hele opplevelsen ikke var nok avslappende i forhold til det du forteller at det har noen negativ innvirkning.

fortsett å tenk gode og kjærlige tanker om den lille spiren så skal du se at den vosker og trives som den skal :-)

Skrevet

Hei igjen,

Jeg fikk en thai massasje med nøytral olje, og ble massert i øverste del av ryggen og skuldrene, legger og opp til midten av lårene, i tillegg til hodebunn.

Er på ferie i Berlin, og stedet var anbefalt i Elle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...