Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i dag 5+3 på vei og fikk i går litt brunlig utflod eller gammelt blod, vet ikke helt hva jeg skal kalle det men brunt er det, hadde også veldig mensenmurringer i går så jeg trodde dette skulle ende i en SA. Jeg har ikke så store murringer i dag men de er der og det kommer fortsatt litt brunt. Det jeg lurer på er om dette er en begynnelse på en SA og om det er noe jeg selv kan gjøre for å forhindre dette? Jeg var kvalm nesten hele tirsdagen men synes det har blitt litt mindre nå, kan kvalmen variere eller er dette oxo et dårlig tegn? Ellers så er puppene fortsatt super vonde og sover dårlig på natta.. Vil så gjerne beholde spiren, dette er tredje gangen jeg har blit gravid og vil så gjerne at det skal gå bra denne gangen. Er det noen som har hatt lignende og det har gått bra med? Jeg hadde litt brunt utflod ved min andre gravidetet i uke 8 så jeg vet ikke om dette er "vanlig" for meg men den graviditeten endte med MA i uke 17 (fosteret døde i uke 11) men vil ikke tro at det har noe sammenheng med det brune utflodet. Dette ble kanskje langt men håper noen kan komme med noen hjelpende ord:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei:)

kvalmen kan varriere hele tiden så det har nok ingen sammenheng med noe. hvis jeg var deg så ville jeg ringt legen siden du har hatt en ma tidligere... det er jo greit å skjekke. ellers så vet jeg at brunt er bedre enn rødt. jeg blødde som en sil sist svangerskap men da hadde jeg truende abort men det gikk bra det også:) så det er håp for alt... jeg syntes ikke dette høres så alvorlig ut men jeg syntes du burde ringe legekontoret....

Skrevet

Jeg skal på tidlig ultralyd på torsdag neste uke. Snakket med en jordmor i går og hun sa jeg kun måtte vente å se og at det kunne være vanlig. Blir veldig bekymret men som du sier trenger det jo ikke å være noe alvorlig.. Hvor langt er du på vei da? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...