katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 24. juli 2009 #1 Skrevet 24. juli 2009 Hei.. Ville bare informere deg om at barnet mitt døde. jeg er helt knust. Skulle inn i uke 14 i morgen. Hadde vært død siden uke 11. Frykten ble til et mareritt. Jeg ble operert i går ettermiddag. Fikk masse beroligende, operasjon vellykket så blør svært lite. Etter medisinene gikk ut inatt har jeg bare grått og grått. Unner ingen dette her. Så barnet på skjermen, det var helt perfekt sa legen. Grusomt å se. Bare uflaks som de sa, så ingen feil. Kan prøve igjen etter en mens og vil da bli nøye fulgt opp. Er nå meldt meg inn på bli gravid. Så send meg en meld når du har fått den lille. Takk for dine trøstene ord tidligere, og lykke til med fødselen. Stor klem fra triste cahrine
LillyMy+1<3 Skrevet 24. juli 2009 #3 Skrevet 24. juli 2009 Svarer på dette selv om jeg ikke er Alva! Sender mine største beklagelser til deg!! Har selv hadd en MA, og vet hvordan det er! Men det kan ta kort tid til du blir gravid igjen. Hos meg tok det 2,5 mnd, så krysser fingrene for at det går like fort hos deg og dere! Stor klem!!
Gjest Skrevet 24. juli 2009 #4 Skrevet 24. juli 2009 Ikke Alva jeg heller, men sender deg en stor trøsteklem fordet jeg... Har også vært igjennom en MA og vet akkurat hva du går igjennom nå. Ord er fattige i en stund som dette. Ta vare på deg selv i tiden som kommer.
Gjest Skrevet 24. juli 2009 #5 Skrevet 24. juli 2009 Uff, herregud så fælt! Du må jo ha det helt forferdelig. Jeg vet ikke hva jeg skal si jeg, føler med deg i hvertfall (har selv mistet en gang, men mye tidigere), håper du har mennesker rundt deg som gir deg all trøst, støtte og alle klemmer du måtte trenge. Sender i hvertfall over en kjempestor trøsteklem!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 24. juli 2009 Heisann. tusen takk for trøstende ord. Jeg har grått siden igår. Hjelper å få det ut. Har god støtte fra tenåringsbarna og mann her hjemme og fam.rundt. Vellykket operasjon så håper jeg blir fort gravid igjen. Blør ingenting idag. Dette var vårt første barn sammen. et ordentlig kjærlighetsbarn. Vi gir ikke opp. Dette skal gå bra selv om jeg fortsatt er i sjokk. Kjempetrist at d samme har skjedd med dere. Lykke til med fødslene deres. Stor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå