Gå til innhold

Er jeg gal?? Synsforstyrrelser :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir litt skremt, men til tider seg jeg små lysglimt som fyker forbi, eller bittesmå gjennomsiktige kuler... Av og til streker som er av rød eller gullfarget...

Begynner jeg å få problemer med synet som er alvorlige???

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg ser det også, spesielt på kveldene når jeg er stresset:/

Skrevet

Jeg synes det er ekkelt, hehe. Får hode til å spinne, noe galt med synet, noe overnaturlig, noe ditt noe datt... heeeh

HI

Skrevet

Når ser du dette? er det mest i mørket eller kommer det og går?

Skrevet

Det kommer og går... Er det samme om dagen, men da i tillegg er det som om luften dirrer litt også, der jeg ser disse tingene...

Det kan skje rett forran meg og i sidesynet...

HI

Skrevet

Kanskje du bør sjekke synet? Jeg har selv problemer med synet at jeg ser svarte skygger / fluer i synsfeltet. Det er ganske irriterende, avogtil kan jeg se lysglimt spesielt når jeg er sliten eller når det er mørkt..

Annonse

Skrevet

Ja, kanskje det. Jeg er langsynt.

Ser ikke svarte prikker eller skygger, men jeg får hjertebank når dette skjer, av og til rett før også. Føler nesten at det er noen der, men det kan jo være fordi jeg ikke vet hva dette er at jeg konkluderer med det.

Hehe..

Uff, skremmer meg selv, hehe.

Jeg kan se lysglimt når det er lyst også, akkurat som ett stjerneskudd som farer forbi.

Skrevet

Har sånn jeg også...

Noen ganger er det som gullkorn som spretter ut i et fyrverkeri.

Andre ganger flimmer.

Har hatt det siden jeg var liten.

Men så er jeg litt av ei snåsa-kjærring også da...;)

Skrevet

10:24: Hva tror du det er??

Skrevet

10:05 er Hi igjen... dette med at det spretter ut i fyrverkeri, sånn er det også av og til

Skrevet

Tror dette er vanlig, ser selv bittesmå lysglimt både på dagtid og kveldstid, særlig når jeg sitter foran PC, men de varer knapt ett sekund.. Kommer og går, i tillegg har jeg såkalte "fluer" i glasslegemet som flyter rundt og disse kan jeg stadig se hvis jeg konsentrerer meg, har blitt vant til de nå så er ikke så ofte jeg legger merke til de lenger. Skjønner godt du er bekymret, men jeg tror ikke det er farlig, kjenner flere som kjenner seg igjen i dette. Er du bekymret så ta kontakt med fastlege og spør om henvisning til øyelege, det gjorde jeg for 2 år siden og han fant ikke noe galt :-) Lykke til!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...