Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

idag er det 200 dager igjen for min del og på søndag går jeg over til 2 trimester,det skal bli deilig,har vært en lang milepæl for meg,

min datter har birsdag idag sammen med bestefaren sin,ho blir 7 år så det blir mye pakker og kaker

og magen min vokser og jeg trives,deilig og kjenne at noe skjer i magen.ultralyd neste fredag på haukeland,det blir stas

god sommer alle sammen og lykke til med magene deres

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så moro, høres koselig ut:) husker fra forrige gang at jeg syntes det var en lettelse når det tellte fra 200 og nedover:) jeg for min del har 252 dager igjen....sukk:)

Skrevet

har 200 dager igjen i dag jeg også:) så da har vi termin på samme dag vi:):)

Skrevet

AnnC 25.pp! er gravid:)

så koselig å ha noen jeg kan følge skikkelig i termin,hvordan er formen din da nå?min er begynt å bli ganske bra,kjenner småboblinger i magen og så gleder meg meg til ultralyd neste fredag.har kjøpt meg babysound og hørt hjertelyden mange ganger,men gleder meg til jeg kan høre den enda bedre når alt kommer over skambeinet

Skrevet

formen min er veldig bra egentlig.

bare vært veldig trøtt de første ukene, men har begynt å få litt mer energi nå:)

jeg kjenner ingen ting ennå, men har vært på to ul. og på den siste så jeg den lille sprelle rundt:)

har ikke hørt noen hjertelyd ennå.. gleder meg til jeg kan høre det hos legen:)

må være en deilig følelse å høre den lyden:)

klem:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...