Gå til innhold

uke 30 og allerede "trangt".....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes allerede at det er ubehagelig trangt.Vondt å sitte for da presser han opp i ribbeina.Hvordan skal dette gå??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det også slik, uke 29. Greier nesten ikke å bøye meg og plukke opp ting fra golvet, og føler at magen presser i alle retninger og på alle organer. Håper at det siger litt ned etter hvert, slik at det iallfall blir lettere å puste. Når pleier magen å sige ned? Husker ikke slikt fra forrige gang.

Skrevet

Ja det er virkelig litt trangt... jeg venter nr 3 og har sf-mål som ligger like over den røde streken.. og jeg føler meg nesten helt kvalt til tider.

Øvre del av ryggen er sliiiten allerede, og jeg tenker ofte..herregud hvordan iall verden skal jeg klare dette i flere uker da??

:P

Når magen siger varierer, men rundt uke 34-36 kanskje.. så noen uker til må vi nok bare holde ut..

Skrevet

ja er kjempe trangt her og. klarer heller ikke bøye meg uten å måtte stønne no voldsomt hehe..... magen er rett å slett en ball på kroppen føler jeg! Den pleier vel å sige noe dersom ungen legger seg ned med hodet 1-2 mnd før eller?

Skrevet

Jeg er i uke 39 og har hatt det sånn leeenge og fremdeles er det sånnt...Trodde det skulle bli bedre på slutten men er fremdeles vondt oppi ribbeina og hodet ligger langt nedi bekkenet så føler snart ikke jeg har plass til han lengre...hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...