endelig mamma:) Skrevet 24. juli 2009 #1 Skrevet 24. juli 2009 Noen som vet hvor en kan finne greie og ikke så dyre ammetopper? Har kjøpt sånn topakning på hm, i hvit og svart. Ønsker å kjøpe i andre farger. Vil ha sånn som en kan ta ned en del av toppen, ikke bare et hull om dere skjønner hva jeg mener?
******* Skrevet 24. juli 2009 #2 Skrevet 24. juli 2009 Jeg kjøpte mine ammetopper på Lindex. De var veldig greie, med sånn til å ta ned, ikke hull . De kostet 129 mener jeg d var. Men vet ikke med fargene. Mener jeg kun så svarte og hvite men er ikke sikker da.
Gjest Skrevet 24. juli 2009 #3 Skrevet 24. juli 2009 Jeg har synes det har vært veldig praktisk å ha en vanlig singlet med lange stropper under og en vanlig topp/genser over. Da drar jeg opp genseren og ned singleten - jeg kan bruke de vanlige klærne mine, og jeg slipper å flashe alt jeg har;) Jeg synes det nemlig var vanskelig å finne fine ammetopper, og gadd heller ikke bruke mye tid og energi på å lete:)
endelig mamma:) Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. juli 2009 Det høres lurt ut, hvor får en kjøpt singleter med lange stropper?
AO3 Skrevet 24. juli 2009 #5 Skrevet 24. juli 2009 Jeg har kjøpt mange singletter/tank tops på H&M. Bruker nesten aldri ammetopper lenger...
kulemagen Skrevet 25. juli 2009 #6 Skrevet 25. juli 2009 samme her, funker supert. risøe har singleter i mange farger med elastiske stropper, billige.
Studine mevik Skrevet 25. juli 2009 #7 Skrevet 25. juli 2009 Den lille tiden jeg ammet brukte jeg bare vanlige singleter og dro ned stroppen på ene siden når jeg ammet. Funket veldig bra og de finnes jo i alle mulige farger. Kjøpte singleter fra h&m. Om natta brukte jeg ammesingleter fra h&m. Får ikke sove med bh og siden jeg lakk mye så var det greit med noe som kunne holde både puppen og ammeinnlegget mer eller mindre på plass
Maia&Mathias <3 Skrevet 26. juli 2009 #8 Skrevet 26. juli 2009 Jeg bruker også bare vanlige singleter, og det funker bra som bare d!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå