Gå til innhold

Huff, skjønner ingen ting jeg nå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

rsagt har jeg tidlåigere taeg bruker å være regelmessig som en klokke. IKM var på onsdag, men ingen ting hendte utenom masse symptomer, murringer etc. Er trøtt, tidvis uopplagt og småkvalm og ehem... svært fuktig "der nede" akkurtat slik jeg husker fra sist svangerskap.

Testet i går med billigtest. Om man er svæææært velvillig innstilt kan man se en svaaaak strek, men testen måtte ligge en stund før den ble synlig, likevel ikke lenger enn de fem minuttene testen skal ha for å lese. Testet etter lunsj i går så var liksom sikker på at morgentesten i dag ville lyse positiv, men nei. Samme uendelig svake stripe som i går. Og når jeg sier uendelig svak så mener jeg virkelig uendelig svak. Men når det er sagt og til sammenligning, testen jeg tok søndag (altså tre dager før IKM) var klart negativ og uten selv denne svake svake streken.

Får kjøpe cb digital i dag. Må jo få klarhet i dette, vi skal jo holde bryllup i morgen...

champagne eller ei liksom...

; )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fort deg å kjøp digital =)

Lykke til =)

Og lykke til med morgendagen =)

Skrevet

Oi oi... Ser starten på sist innlegg ble svært uklart... Beklager. Oppdaget ikke det før jeg postet. Var mini her som satt og hamret på tastaturet. Jeg bare postet innlegget etter å ha fjernet fullskjermvisning, engelsk tastatur og en eller annen ymse funksjon som hadde dukket opp. (hvordan får hun det til???). Lestet ikke starten på innlegget...

Streken er nok noe klarere enn i går, muligens, men jeg forsøkte å ta bilde av den og der syntes den IKKE?... Hm. Må på apoteket. Snarest...

Skrevet

Nå forstår jeg ikke hvorfor man i det hele tatt kan vurdere å teste med noe annet enn CB Digital.

Herlig å se GRAVID lyse i mot seg!

:D

Skrevet

GRATTIS!!!! :D:D:D:D:D

Skrevet

GRATULERER!

Ha en superfin dag i morgen! Dette var jo en stooooor bonus og vil gi ekstra mye lykkekiling i magen i morgen! Gjett om du kommer til å bli en strålende brud, da!

Alle gode ønsker!!!

Skrevet

Tusen takk!

Litt ekstra med sommerfugler i magen nå ja.

Hehe. Må få lurt meg til å skrive den talen.

:D

Skrevet

Gratulerer :)

Og lykke til med et champagne løst bryllup i morgen:)

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅååå, den teksten vil jeg også se snart ;) lykke til

Skrevet

Åååå gratulerer kjempe masse =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...