Babyluren Skrevet 24. juli 2009 #1 Skrevet 24. juli 2009 rsagt har jeg tidlåigere taeg bruker å være regelmessig som en klokke. IKM var på onsdag, men ingen ting hendte utenom masse symptomer, murringer etc. Er trøtt, tidvis uopplagt og småkvalm og ehem... svært fuktig "der nede" akkurtat slik jeg husker fra sist svangerskap. Testet i går med billigtest. Om man er svæææært velvillig innstilt kan man se en svaaaak strek, men testen måtte ligge en stund før den ble synlig, likevel ikke lenger enn de fem minuttene testen skal ha for å lese. Testet etter lunsj i går så var liksom sikker på at morgentesten i dag ville lyse positiv, men nei. Samme uendelig svake stripe som i går. Og når jeg sier uendelig svak så mener jeg virkelig uendelig svak. Men når det er sagt og til sammenligning, testen jeg tok søndag (altså tre dager før IKM) var klart negativ og uten selv denne svake svake streken. Får kjøpe cb digital i dag. Må jo få klarhet i dette, vi skal jo holde bryllup i morgen... champagne eller ei liksom... ; )
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 24. juli 2009 #2 Skrevet 24. juli 2009 Fort deg å kjøp digital =) Lykke til =) Og lykke til med morgendagen =)
Babyluren Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. juli 2009 Oi oi... Ser starten på sist innlegg ble svært uklart... Beklager. Oppdaget ikke det før jeg postet. Var mini her som satt og hamret på tastaturet. Jeg bare postet innlegget etter å ha fjernet fullskjermvisning, engelsk tastatur og en eller annen ymse funksjon som hadde dukket opp. (hvordan får hun det til???). Lestet ikke starten på innlegget... Streken er nok noe klarere enn i går, muligens, men jeg forsøkte å ta bilde av den og der syntes den IKKE?... Hm. Må på apoteket. Snarest...
Babyluren Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. juli 2009 Nå forstår jeg ikke hvorfor man i det hele tatt kan vurdere å teste med noe annet enn CB Digital. Herlig å se GRAVID lyse i mot seg!
Kramskrims Skrevet 24. juli 2009 #6 Skrevet 24. juli 2009 GRATULERER! Ha en superfin dag i morgen! Dette var jo en stooooor bonus og vil gi ekstra mye lykkekiling i magen i morgen! Gjett om du kommer til å bli en strålende brud, da! Alle gode ønsker!!!
Babyluren Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 24. juli 2009 Tusen takk! Litt ekstra med sommerfugler i magen nå ja. Hehe. Må få lurt meg til å skrive den talen.
miss Big belly Skrevet 24. juli 2009 #8 Skrevet 24. juli 2009 Gratulerer Og lykke til med et champagne løst bryllup i morgen:)
ღ askepott ღ Skrevet 24. juli 2009 #10 Skrevet 24. juli 2009 ÅÅÅÅÅÅÅååå, den teksten vil jeg også se snart lykke til
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 24. juli 2009 #11 Skrevet 24. juli 2009 Åååå gratulerer kjempe masse =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå