Gå til innhold

Erfaringer med Babyjogger city elite double?

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaringer med denne vogna? Har kontaktet de som importerer den til Norge og begge har sluttet å ta den inn/selge den. Så vi må til Sverige for å få sett den live ser det ut til. Men hadde vært greit med noen brukererfaringer før vi tar turen.

Det jeg lurer på er om den er så god som den ser ut til å være. Tenker spesielt på sitte/ligge-komfort?, slå sammen vogna (blir den fort stygg når den skal ligge med innsiden av vognen ned mot bilen, uff dårlig forklart)?, hvordan er det å ha softbag i den?, er kalesjen lun i vind og vær (tenker på å sove)?, god å trille?, lett å svinge?, enkel å justere rygg? I det hele tatt om det er en god vogn. Håper på mange tilbakemeldinger! =)

Fortsetter under...

Jeg kan dessverre ikke svare på så mange av spørsmålene dine, men naboen har denne vogna og er veldig fornøyd. Den er jo langt billigere enn mange av de andre vognene og funker like bra. MEN, de har nå hatt den i et års tid og jeg vet at de har fått rust på hjula. Så vet du det... (Vogna pleier å stå innendørs når den ikke er i bruk.)

Jeg kjøpte en på Barnas Hus rett før påske tror jeg det var. Men etter en halv trilletur måtte jeg levere den tilbake, for det var noe feil med håndtaket. Etter 14 dager fikk jeg ny vogn, for de klarte ikke skaffe deler for å få fikset det, og jeg trengte vogn. Men også denne gangen holdt den kun en halv trilletur. Samme problem med håndtaket. Leverte den tilbake og fikk hevet kjøpet. En genial vogn egentlig, men jeg stiller meg tvilende til kvaliteten, siden jeg fikk 2 med feil på. Og nå selger de dem ikke lenger. Kanskje det er en grunn til det, tenker jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...