Gå til innhold

ja, da var vi over i løvens tegn....;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er litt opptatt av stjernetegn jeg da...;) og i dag går vi over i løvens tegn, ( fra krepsens )så da får jeg en løve gutt uansett...;;;;;;) og det syns jeg er litt fint.. vi er nemlig mange vanntegn i familen fra før av.... ( kreps, fisk og skorpion) er vanntegn, og dette er ofte veldig følsomme mennesker... noe som stemmer her hjemme... hehe.. jeg er skorpoin, og guttene mine er kreps og fisk...

Løven (23. juli – 23. august)

Livlige og sjarmerende barn. De er varmhjertede og de kjeder verken seg selv eller andre. De har en voldsom energi, er flinke med hendene og er villige til å påta seg ansvar. På skolen er de oftest flink i tegning, sang, musikk, dans og matematikk. De har et godt språkøre og anlegg for så vel sykepleie som pedagogikk. De vil få mange venner gjennom sitt yrke takket være sin utadvendte livsholdning. De gifter seg ofte sent.

Yrke: Hvis de jobber på kontor, er det ofte i en høyere stilling. De er også ofte jurister, militære, i reklamebransjen eller ved teateret.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei cec, jeg er også over middels interessert i stjernetegn. Leste en gang at den dårligste kombinasjonen i hele dyrekretsen (zodiacen) er skorpion og løve. Jeg er også skorpion og har et barn sammen med en løve. (herregud vi passet dårlig sammen, selv om vi var sammen i 10 år) Datteren ble også en løve. Løvene er ingen enkle sjeler, de er bestemt, vet hva de vil og utrolig bastante.

Klippet dette:

Er du født i Løven?

Da liker du selvutfoldelse, er original og åpen, lojal, selvsikker og dynamisk. Men du har også tendens til å være selvopptatt og dominerende, nesten diktatorisk.

Du passer best sammen med Skytten, Væren, Vekten og Tvillingene

Element; Ild

Jeg har termin 30 aug, det ble spennende å se om jeg får en ildfull løve til, eller om jeg får en from jomfru :) Har i dag funnet meg en kreps, mye mer harmonisk tilværelse.

Skrevet

hei;) ja , jeg har også lest det at skorpion og løve ikke passer i sammen...hehe...;) men jeg syns det blir spennende med en utfordring jeg da..;) tihi... Jomfru barn er jo helt herlig etter som jeg har lest så da får vi satse på at du får det denne gangen...;) Åssen er datteren din da? som er løve? Lever hun opp til løvens tegn.,... ? mine to barn som er fisk og kreps lever veldig opp til sine tegn ihvertfalll....

Skrevet

Vet du, når vesla kommer dekker vi 6 stjernetegn på rad! Litt stilig da :-)

Minste er tvilling, mannen vekt, vesla blir løve, mellomste er jomfru, eldste vekt og jeg skorpion! Har en løvejente på 15 år fra før i familien og hun er et ekstremt sjamerende vesen, så håper vesla får litt av det samme :-) Blir nok kjekt med løvebarn også!

Skrevet

Hei. Ventet en løvegutt denne gangen, men han ble jaggu kreps. Er det noen som kan si noe om hvordan krepsen er?

Resten av familien består av fire jomfruer, så det var kanskje greit å få et annet innslag denne gangen.

Skrevet

Hei! :-)

Her er jenta vår også løve og mye av det som står i stjernene passer faktisk veldig bra!

Nå denne gangen får vi en løvegutt, så det blir spennende å se om det passer på han!

Ellers så dekker vi alle stjernetegnene fra Mai til oktober, da vi har burstag både i Mai, Juni, Juli, August, September og Oktober i denne familien! :-)

Litt spennende dette med stjernetegn! :-)

Skrevet

Vi har ei lita løvejente som snart blir 1 år, og ei mer glad og fornøyd lita tulle skal man lete lenge etter. Hun har stort sett vært fornøyd siden hun kom til og er tålmodigheten selv. Blir spennende å se etterhvert hvordan hun blir, ser jo at viljen begynner å komme litt mer nå.

Har ei på 2 år som er fisk, og hun er en hard nøtt til tider. Sta og hard men kosete og proppfull av sjarm også. Lar seg ikke pille på nesen av storesøster og er tøffere enn de tøffeste gutter ute på lekeplassen.

Hun på 4 er tvilling og har stoooore problemer med å sitte i ro og kjeder seg lett. Flink språklig og motorisk og liker å tegne. Omsorgsfull.

Denne gangen kommer enten en jomfru eller en vekt. Har termin 29. sept. Spennende!!

Hvor finner dere stjernetegn for barn? Artig å lese og se om det stemmer.

Skrevet

La inn alle stjernetegnene for barn jeg..... ;) super spennende dette her.... hos mine barn stemmer det kjempe bra;)

Væren (21. mars – 20. april)

De er skarpsindige, oppfinnsomme, dristige og har eventyrlyst, men til gjengjeld mangler de tålmodighet og takt. Når de leker foretrekker de fysiske aktiviteter for de har mye energi. De vil alltid snakke sant. En god porsjon hell følger dem på veien, både i pengesaker og i kjærlighet.

Yrke: Medisin, kunst, musikk, underholdning, sosialt arbeide, reklame og salg. De vil stortrives i bistroer og barer der de kan sette sitt individuelle preg på miljøet og utfolde seg fullt ut for sitt publikum.

Tyren ( 21. april – 21. mai)

Disse barna vil bli artistiske, inspirerende mennesker når de vokser opp og kan bli dyktige forretningsfolk. Gi dem tid og anledning til å sette seg grundig inn i ting som interesserer dem. Husk at det er lett å såre deres følelser. Det er bedre for dem å bo i landlige omgivelser enn i bymiljø.

Pikene blir førsteklasses husmødre.

I kjærlighet vil de bli lidenskapelige, men sjalu. I yrkeslivet vil de strebe etter suksess, noe som er viktig for dem.

Yrke: Sekretær, journalistikk, underholdning, landbruk og sykepleie. De vil være å finne i alle yrker som har sammenheng med mat, eiendomsforvaltning og i byggebransjen.

Tvillingene (22. mai – 21. juni)

Disse barna er noen viltre krabater, utrolig aktive både mentalt og fysisk. De er nysgjerrige, vitebegjærlige, pratsomme, med et blomstrende ordforråd og en utpreget humoristisk sans. De har en god hukommelse, mens konsentrasjonsevnen kan være heller dårlig.

De kan komme til å gifte seg mer enn en gang. Det at de er så splittet vil også prege deres livsløp.

Yrke: Administrasjon og forvaltning, skjønnhetspleie, teater, salg av luksusartikler, arbeid som medfører reisevirksomhet. De er gode selgere/demonstrasjonsfolk, de kan være platepratere eller jurist, spesielt advokat.

Krepsen (22. juni – 22. juli)

Disse kjærlige små vesnene vil tidlig vise sine artistiske evner, de er musikalske og har et livlig dramatisk instinkt. Oftest er de i godt humør, smilende og blide, men etter hvert som de vokser opp utvikler de en viss reserverthet og kanskje tegn på mindreverdighetskompleks som bunner i deres følsomhet. Humøret vil variere i takt med månefasene. Ekteskap vil gi dem lykke, og i modne år vil de bli velstående.

Yrke: Malekunst, teater, forlagsvirksomhet, arbeid i tilknytning til sjø eller skipsfart.

Løven (23. juli – 23. august)

Livlige og sjarmerende barn. De er varmhjertede og de kjeder verken seg selv eller andre. De har en voldsom energi, er flinke med hendene og er villige til å påta seg ansvar. På skolen er de oftest flink i tegning, sang, musikk, dans og matematikk. De har et godt språkøre og anlegg for så vel sykepleie som pedagogikk. De vil få mange venner gjennom sitt yrke takket være sin utadvendte livsholdning. De gifter seg ofte sent.

Yrke: Hvis de jobber på kontor, er det ofte i en høyere stilling. De er også ofte jurister, militære, i reklamebransjen eller ved teateret.

Jomfruen (24. august – 23. september)

Vitebegjærlige og er ikke fornøyd med å bare få vite hvorfor, de vil også vite hvordan. De har en umettelig kunnskapstørst og bør få anledning til videregående studier. De vil vanligvis bli relativt fornøyd med livet og gifter seg antagelig tidlig.

Yrke: Deres lidenskapelige forkjærlighet for orden og metodikk, gjør dem særlig velegnet til administrativt arbeide, forlagsvirksomhet, sykepleie, kjemi og laboratoriearbeide og annet der det kreves sans for nøyaktighet og detaljer. Lærere, sykepleiere, historikere, bibliotekarer, skattekonsulenter, bokholdere, musikere og alt som har med kritiske evner å gjøre som musikkritikere, matematikere og forskere er noen av de yrkene hvor du kan finne mange Jomfruer.

Vekten (24. september – 23. oktober)

Smil og vennlighet kjennetegner disse barna, men de trenger stor forståelsesfullhet for de kan være overfølsomme. Klok omtanke fra foreldrene er ønskelig. De gifter seg fortrinnsvis i tyveårene.

Yrke: Skribentvirksomhet, teater, musikk eller annet som er eller berører kunstnerisk virksomhet. Variasjon er viktig for deres lykke og trivsel; derfor bør de unngå ensformig arbeide i voksen alder, men ikke desto mindre hjelpes til regelmessighet og orden i unge år når deres karakter er i støpeskjeen.

Skorpionen (24. oktober – 22. november)

Sjarm, skaperevne, formsans, tilpasningsevne og viljestyrke, kjennetegner disse barna som har en særpreget personlighet. De er ofte interessert i musikk, kunst og litteratur. De skal ikke uten videre regne med hell i kjærlighet, men opplever likevel et lykkelig ekteskap til slutt.

Yrke: De vil kunne utmerke seg i sitt arbeide. Teknikk, vitenskap, forskning, medisin, skribentvirksomhet og produksjon eller salg av luksusartikler er yrker som vil kunne tilfredsstille en skorpion. Hvis de virkelig går inn for det, kan de oppnå hva de ønsker.

Andre yrker: kirurgi, laboratorier (de gir seg aldri, så de blir gode forskere), ingeniørarbeid, politikk (selv i kirkesamfunnene (for deres mystiske side er sterk) og i rettsvesenet (for deres medfødte ”øye for øye”- holdning, gjør at de trekkes til rettssalen).

Skytten (23. november – 21. desember)

Disse barna har viljestyrke og en god porsjon stahet, men Jupiter, deres lykkestjerne, gjør dem omgjengelige, oppriktige og optimistiske. Som ildtegn gløder de av besluttsomhet og skapertrang, med tendens til overdrivelse. De skulle ha muligheter for å bli jevnt lykkelige i livet, men vil kanskje skifte yrke mer enn en gang. Med kjærligheten kan det gå opp og ned, men stort sett bra.

Yrke: Trygghet vil ikke være det viktigste for skytter, de foretrekker yrker som medfører reiser og variasjon. De har også en viss rettferdighetssans, og kan godt tenkes å bli for eksempel jurister eller polititjenestemenn. Man finner også Skytter som profesjonelle idrettsfolk, piloter, marinefolk, er ansatt på veddeløpsbanene (de er hestegale) og til og med i spillebuler.

Steinbukken (22. desember – 19. januar)

Disse små er meget følsomme og kan muligens ta livet litt for alvorlig. De bør derfor oppmuntres til å boltre seg mest mulig med jevnaldrende. De vil bli intelligente, og er utstyrt med en god hukommelse som hjelper dem til eksamener. Steinbukkene blir mest fornøyd med livet når de nærmer seg ”middagshøyden”. Mulighetene for et lykkelig ekteskap er store.

Yrke: Salg, skredderfag, journalistikk, offentlig tjeneste, arkitektur, medisin og jordbruk.

Andre yrker for steinbukken er utdanningsinstitusjoner, realfag, politikk, økonomi og forretningsadministrasjon. De passer også glimrende i rettsvesenet pga sin kritiske objektivitet og evne til å skille ut følelser og bare handle på basis av kjensgjerninger.

Vannmannen (20. januar – 19. februar)

Vannmannbarna er både skøyeraktige, muntre, impulsive, nysgjerrige og uredde, men ofte med et litt nervøst og oppspilt gemytt. Det kan bli en vanskelig ungdomstid, men bedrer seg senere. Du kan se at der kan være perioder på fire år som utmerker seg, som sykluser.

De er romantiske og kan bli tidlig følelsesmessig engasjert. De gifter seg ofte to ganger.

Yrke: De bør ha variasjon og velge noe som virkelig interesserer dem. Å jobbe med hjelpearbeid eller noe kunstnerisk kan være bra for dem. En jobb som innebærer eksperimentell virksomhet vil skape trivsel. De er gode etterforskere.

Fiskene (20. februar – 20. mars)

Disse barna har godt humør, er kjærlige og er meget sentimentale. De har liten sans for nøyaktighet og detaljer, men er til gjengjeld utstyrt med artistiske og muligens musikalske anlegg. Ikke minst har de en dramatisk sans som tidlig kan komme frem ved at de liker å kle seg ut, herme og parodiere. De har god helse, men kanskje sensibel hud.

Slutten av tyveårene kan by på et viktig vendepunkt.

Yrke: Noe innen musikk, teater, kunst, fotografi, blomster.

Reklameverden, forskningsområder og overraskende nok kan de også finnes innen alle områder der det er penger med i spillet, banker og finansinstitusjoner.

Skredderfag og reisevirksomhet kan også være aktuelle for fisken.

Skrevet

Jeg er selv løve, og venter nå jenta mi 14august, så hun blir nok sannsynligvis ei lita løvemor hun også. Noe jeg er kjempeglad for :-)

Skrevet

Men jeg må si jeg lurer på en ting. Hvorfor lages horoskopene utfra fødselsdato? Burde jo egentlig være unnfangelsesdatoen og evt opprinnelig termindato? Ungen er jo allerede laget. Noen som vet?

Skrevet

hehe... ja si det du... men det er vel pga at man er jo liksom ikke kommet til denne verden før man er født da....? regner jeg med?

Skrevet

Oooo, da håper jeg jenta vår blir født i dette stjernetegnet! Far er vær og jeg er tvilling. Men termin er 35 dager unna!!!!! Håper menstermin stemmer bedre, den er 21 unna...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...