Gå til innhold

Gaviscon...kan man drikke f.eks vann når man har tatt det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det smaker grusomt....Håper virkelig det funker...kaster opp alt jeg spiser for tiden :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, kan drikke vann etterpå... vet ikkje kor lurt det er, men jeg har nå gjort det. Har spist Gavisconen før jeg har spist også jeg... for å klare å spise noe!

Skrevet

ok , tusen takk for raskt svar :-)

Skrevet

Kan anbefale flytende Gaviscon. Synes selv at begge deler smaker pøkk, men tablettene må man smake på så mye lenger siden de skal tygges. Jeg pleier å ta en god dose flytende når det trengs, ekkel smak og konsistens på den og, men man kan i det miste svelge unna fort, og så pleier jeg ta en liten slurk vann etterpå for å få bort smaken.. Funker fint for meg i alle fall, og bedre enn å stå der og tygge de vemmelige pillene som setter seg sånn i tennene..!

Skrevet

Ahhh jaaaaa endelig andre enn meg som også reagerer... er så fæle de tablettene.. sitter seg skikkelig i tenna.. jeg drikker flere liter melk om dagen for å prøve å slukke halsbrannen... eneste gang jeg tyr til gravison er når det tar helt av og jeg skal sove.. ahh jaja 55dager igjen no så er det over :)

Skrevet

Jeg føler de ikke hjelper så godt om jeg drikker vann etterpå, så prøver å unngå det. Ikke noe særlig problem for min del da, jeg synes de smaker kjempegodt og gleder meg til den daglige kveldsdosen før tannpussen, hehe... Tar tyggetablettene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...