Gå til innhold

IKM uke 31/32

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ikke vi som teller dager de neste 2 ukene prøve og følge hverandre litt. Moro å se hvem som blir gravide..

Jeg har IKM 5 august, og tror ikke jeg klarer å holde meg fra og teste lenger enn til 2 eller 3 august.

Hvordan ligger dere andre ann??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du,

ser på profilnavnet ditt og blir nysgjerrig. Selv har jeg en datter fra tidligere forhold og er singel nå og igang med Stork og håper å få et barn til, alene. Er du i samme situasjon? Jeg har tidligere skrevet innlegg her og spurt om det er andre med barn fra tidligere forhold her som rpøver påå få Storkebarn, hadde vært interessant å dele erfaringer :-)

Skrevet

Heisann :)

Jeg er i samme situasjon som deg. Jeg har en stor jente fra før, og vi gleder oss veldig til å få en til i hus :)

Og etter mange mnd på eggjakt, er jeg kanskje gravid nå, men det gjenstår og se..spennende!

Hvor i løpet er du da? Har du vært i Køben?

Skrevet

Min kone har IKM 1 august.

Vi skal teste neste søndag, ble inseminert på Stork sist søndag.

En ting er sikkert; dagene er uutholdelig lange!

Skrevet

IKM 3. august

De lange dagene er begynt :) Er bestandig utålmodig, så blir nok testet før, he he...

Skrevet

Oi, så spennende. Jeg har tre mislykkede forsøk nå og mistanke om endometriose så skal til utredning og er litt frustrert, liker ikke at tiden går.

Hentet egg? Har du ikke hatt eggløsning?

Jeg gikk på pergo de to siste forsøkene for jeg ikke hadde eggløsning, men det hjalp ikke. Nå blir det mest sansynlig ivf på meg om ikke jeg får til å 'flusje' åpning med en teknikk gynekologen jeg går hos driver med.

Hvor gamel er datteren din?

Hva tenker du om å få en baby som ikke har far når du har en som har en far? Eller har du det?

Får en del sånne spørsmål og tenker at alt løser seg når tiden kommer. Klart jeghar tenkt ut scenarioer som kan dukke opp men uansett situasjon er det jo problematikker å forholde seg til..

Skrevet

Synd å høre at det ikke har klaffa for deg! Får håpe du får åpna opp nå da!

Nei har ikke henta egg, men har jobba hardt med å få mine til å modne. Jeg har pcos og så å si aldri eggløsning, den i juli var første i år. Så jeg håper inderlig det klaffer nå og jeg slipper og ta hele runda om igjen.

Store sjanser for at det går med IVF for deg da, hvis du ender der!

Datteren min er 7,5 år. Stor og flink jente, som ønsker veldig å bli storesøster. Vi gjør detta sammen og hu har vært med til danmark o.l.

Faren til datteren min har flytta til utlandet, så hun ser han ikke så mye. Så sånn sett er det veldig greit for oss, det blir liksom bare oss 3(hvis vi er så heldige å få en til).

Hvor gammel er jenta di da? Og vet hun om dette?

Skrevet

Er helt ny her, og må bare spørre - hva er IKM? 8-o

Skrevet

Hei!

IKM står for ikke kommende mens, dagen da mensen normalt kommer dersom du ikke er gravid. Det er som regel 14 dager etter ins.

Andre forkortelser som du kommer mye borti her på BIM finner du på Bli gravid-forumet:

http://www.barnimagen.com/forum/thread/139788354

Skrevet

Hvordan går det med dere? Selv begynner jeg å bli veldig utålmodig nå!!! :)

Skrevet

Samme her. Føler at dagen bare blir lengre og lengre. Føles som en evighet til søndag. *sukk*

Skrevet

Vi har bestemt oss for å teste i morgen tidlig. Klarer ikke å vente til søndag. Pluss at kona mi har en god del symptomer, så vi bare MÅ teste i morgen. :)

Skrevet

Så spennende :) Holdt ut til idag jeg da.... Testet med den jeg fikk fra Stork, og syns jeg skimtet en svaaaaaaak strek, men var så svak at det kan være ønsketenkning også.... Skal prøve igjen imårra.

Ellers føler jeg at tanta kommer også, men er ikke helt samme smertene - er mer på ei side. Huff er ikke enkelt dette!!

Lykke til imårra :)

Skrevet

Spennende! Kanskje det blir positiv test på begge i morgen. :)

Lykke til du også!

Skrevet

Da har vi testet, og den var negativ. Kjedelig! Men vi har ikke gitt opp håpet enda. Er jo litt tidlig å teste i dag, så vi skal teste igjen om noen dager.

Skrevet

Så dumt da, men som du sier er det enda tidlig :) Noen tester ikke positivt før dager etter IKM.

Testet med billigtest idag og det var svak strek der også, trengte ikke se hardt etter engang, he he... Men tørr ikke tro på det før jeg har testet med CB og etter IKM!! Skal ta en CB imårra tidlig for å se.

Skrevet

Jepp, så vi har motet oppe enda.

Oi, så moro! Skjønner du ikke tør å håpe, men det blir spennende å se. :)

Skrevet

Da blir det ikke vits for oss å teste noe mer for denne gang. Mensen kom i går kveld, så da ble det ikke noe nå. Kjedelig. Så nå tar vi en måneds pause. Vært psykisk slitsomt de siste tre ukene. Ikke tenkt på annet enn baby. Skal bli godt å få tankene over på noe annet for en stund.

Skrevet

Det var leit å lese at det ikke gikk på første forsøk, maya123. Sikkert lurt å koble ut en måned før man går på igjen, livet bør jo helst bestå av mer en babylaging : )

Skrevet

Det var synd :( Dere får koble ut nå, og prøve på nytt når dere har samlet ny energi. Vet hvor slitsomt det er når en tester negativt og får mensen!!

Lykke til videre!!

Skrevet

Så dumt at det ikke gikk første gang maya123. Høres lurt ut å ta en pause om det er det dere føler for. Har nok mye å si å gjøre som man føler for også tror jeg.

Jeg har også en pause nå i en mnd. Dog ufrivillig pga omgangssyken. Men nå i august er det pån igjen med frisk mot og positive tanker for min del. (samt bruk av ett og annet kjerringråd:-) )

Skrevet

Da var jeg på 12dpo og sitter her med blendahvit test :( Kan ikke skjønne at det kan endre seg?! Vondt i magen har jeg og.. Så da blir det ikke ny tur til Danmark før i september, dvs hvis jeg er så heldig og få til ett modent egg da. Lykke til dere andre!!

Skrevet

Det var synd :( Håper du lykkes neste gang!! Jeg venter mensen idag, men ingen tegn til den, og med tre positive tester så ser det ut som det gikk min vei denne gangen da :) Tørr ikke helt tro på det enda...

Lykke til!!

Skrevet

Gratulerer Minajenta! Så gøy! Krysser fingrene for at spira kjører løpet ut nå da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...