endelig77 Skrevet 23. juli 2009 #1 Skrevet 23. juli 2009 .......er såååå lei av å prøve...er så lei av å ikke lykkes...er så lei av å teste for eggløsning....er så lei av å tro at denne mnd klaffer det....for så å ikke lykkes......er så lei av at alle sier ikke stress.....er så lei av at folk spør"er det ikke på tide med en etterpåklatt når minste mann er allerede 8 år".......for HVORDAN kan man ikke bli stressa av en sånn situasjon?når man har prøvd i 3 år og det eneste man har oppnådd er 2 MA????HVORDAN kan man slappe av når det er det største ønsket er en baby???Når man nesten lever for neste eggløsning og har sex på de rette tidene;spiser vitaminer.slutter med røyk og kaffe,passer på at gubben tar sinkpilla si hver dag og man nesten bruker hele lønna si på negative graviditetstester.....HVORDAN klarer andre mennesker å bli gravide egentlig???????????????
miss Big belly Skrevet 23. juli 2009 #2 Skrevet 23. juli 2009 Ufff da, det var mangen frustrerte tanker, men det skjønner jeg godt etter hele tre år uten hell. Syns litt synd i deg.Har du ikke vært på noen form for utredning ? Fått eggløsnings stimulerende middler ? Hadde blitt gal av å vente i tre år, føler virkelig med deg. Kan bare krysse fingrene for deg og håpe den sitter snart. Masse lykke til
endelig77 Skrevet 23. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2009 ...er bare en drittdag i dag...utredning....åjøsses ja....både gubben og jeg...intet galt her i gården....gynekologen kom på å si at at jeg hadde såååå fiiiin livmor....ser ikke ut som det hjelper....eggløsning har jeg i massevis....helt regelmessig......så skjønner ikke noe jeg...ufff.....
Bumblebeee Skrevet 23. juli 2009 #4 Skrevet 23. juli 2009 Uff...Skulle gjerne gitt deg en klem nå! Jeg har ikke den fjerneste idé om hvordan det må føles å ha prøvd så lenge, vet bare hvor hvor skuffet jeg selv blir når mensen kommer, og jeg har bare to negative testrunder bak meg... Så da kan man vel gange skuffelsen med ca en million. Håper virkelig det klaffer for dere snart!!
Bringebærmamma 160611 Skrevet 24. juli 2009 #5 Skrevet 24. juli 2009 Har du prøvd akupuktur? Vidundermedisin er det ,-) Om du vurdere akupunktur, pass på at akupunktøren er medlem av Norsk Akupunktur Forening. Da kommer du til seriøse folk ,-)
Kramskrims Skrevet 24. juli 2009 #6 Skrevet 24. juli 2009 Kan også anbefale skupunktur. Hvis du bor i Oslo-området, så er de kjempedyktige på Holtegaten Akupunktur (like ved Uranienborg kirke). Hun ene som jobber der er særlig god på dette her. Anette Koppang heter hun.
Kramskrims Skrevet 24. juli 2009 #7 Skrevet 24. juli 2009 *akupunktur selvsagt, ikke skupunktur... Lurer på hva det er ;-D
nicki82 Skrevet 24. juli 2009 #8 Skrevet 24. juli 2009 Men..akupunktur (mulig jg har forstått det feil) fremkaller bare eggløsning - right?? Ut fra det jeg har forstått, så er det ikke eggløsningen det står på..
nicki82 Skrevet 24. juli 2009 #9 Skrevet 24. juli 2009 Mange tanker og lykkeønskninger går til deg endelig77. Mange støtteklemmer!!!
Kramskrims Skrevet 24. juli 2009 #10 Skrevet 24. juli 2009 Neida, akupunktur forbereder hele kroppen på graviditet slik jeg har forstått det. Det er jo ferietid nå, men ring og forhør deg.
ღ askepott ღ Skrevet 24. juli 2009 #11 Skrevet 24. juli 2009 uff, det er frustrerende... virkelig... ønsker deg lykke til - men anbefaler også på det varmeste akupunktur... mange har fått positive resultater... Det skader jo ikke
endelig77 Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #12 Skrevet 24. juli 2009 Prøvde akupungtur i en periode over ett halvt år...slutta med hvetemel som også skulle hjelpe på.....MEN....neida neida....vet snart ikke hva jeg skal prøve jeg...piller,naturterapier i alle varianter,undersøkelser viser jo at ingenting er galt heller...er til å bli sprø av hele greia...ringte til ei dame som driver fjernhealing også...ho mente at viss vi gifta oss var det nok løsningen....hehe..... Men på en annen side...kanskje prøve litt til akupuntur dersom så mange har hatt gode resultater....noen som vet om noen flinke i Bergensområdet da.....???? Ellers tuuuusen takk til alle som svarer her...=)og tuuusen takk for lykkeønsker...snille dere er...klemmer....
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 25. juli 2009 #13 Skrevet 25. juli 2009 Vil bare si at jeg føler virkelig med deg.opplevde en ma igår etter å ha kommet til sent uk 13. no dritt å måtte gå helt til bake fra 2 trimester, rene stigespillet. har tenåringsbarn fra før.men ingen sammen med min nye mann. miste jo dette barnet igår etter å ha fort mannen på sink, b-vit .folsyre,og alverdens i mange mnd. Føler med deg. Stor klem
*Lille Vesle 2010* Skrevet 25. juli 2009 #14 Skrevet 25. juli 2009 Ja dette er en tålmodighetsprøve! Allikevel.. 3 år er lenge.. bare etter å ha ventet noen måneder så kjenner jeg at tålmodigheten er satt på prøve. Masse lykke til videre og si fra dersom dere lykkes etter akupunkturen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå