Veslefrikk123 Skrevet 23. juli 2009 #1 Skrevet 23. juli 2009 Jeg var på tidlig ultralyd i går, og var utrolig spent på resultatet. Jeg har hatt små blødninger i nesten to uker nå,så var spent på om det var noe der i det hele tatt. Og det var det. Men vi kunne ikke se noen hjerteslag og legen mente det bare var litt tidlig ennå.Jeg lurer på om det er noen andre som har opplevd å ikke se noe hjerteslag ved 6+6? Ser nemlig at det er noen som har sett hjerteslagene på ca samme tid som jeg var til utlralyd. Det gjør meg litt bekymret.
Veslefrikk123 Skrevet 23. juli 2009 Forfatter #2 Skrevet 23. juli 2009 Beklager, jeg har skrevet feil i overskriften. Det riktige er 6+6
Wera72 Skrevet 23. juli 2009 #3 Skrevet 23. juli 2009 Hei veslefrikk. Jeg var på ul i dag og er kommet like langt som du, nemlig 6+6. Har en historie med SAer og hadde skikkelig klump i magen der jeg lå. Men fikk se et tydelig blinkende hjerte som slo 147 slag i minuttet tror jeg det var. Håper inderlig at du kanskje er kommet kortere enn du selv trodde. Har også lest om at embryoet kan gå i dvale i perioder og at det dermed utvikler seg i rykk og napp, men er ikke helt sikker på dette. Håper virkelig det går bra for deg. Oppmuntrende klem fra meg.
Veslefrikk123 Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. juli 2009 Takk for svar. har tatt blodprøve i dag, og får svar om en uke om det utvikler seg slik det skal. Er veldig spent. Leste at Embryoet kan utvikle seg ulikt, akkurat slik foster og barn vokser ulikt. Jeg bare krysser fingre og tær nå, og håper på det beste. Det positive er at det er noe der iallefall!!!
snuppelura-jente10 Skrevet 24. juli 2009 #5 Skrevet 24. juli 2009 Off, vi er i akkurat samme situasjon. Tok UL på onsdag 6+6 (trodde jeg) så foster, men det var for lite til å se noe hjerteslag. Er nå livredd for at dette har gått galt. Tok bl.pr på onsdag og nye i dag. Så spent. Hcg på onsdag var på 19 000 så på tirsdag får jeg vite om det har steget eller ikke. Lykk til! Hold oss oppdaterte da.
Veslefrikk123 Skrevet 28. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 28. juli 2009 Dette er bare tortur for oss altså!!! Jeg tok min siste blodprøve i går, og svaret ligger nok i posten når vi kommer hjem fra ferie på søndag. er bare så spent. Jeg har fremdeles blødninger og bare håper dette vil gi seg snart. Det gjør meg nervøs.
Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 28. juli 2009 #7 Skrevet 28. juli 2009 jeg var i dag 7+6 og vi kunne ikke se tydelige hjerteslag så skal tilbake om litt over en uke, er kjempe nervøs=( har alle symptomene enda så håper bare at det var vi som ikke klarte å se det skikkelig, fosterposen og embryoet var i normal str i forhold til hvor langt jeg er på vei.... meeeeeeeeeeeen...... vil tro du kanskje var litt for tidlig jeg og at du vil få se hjerte nestegang=)
Veslefrikk123 Skrevet 30. juli 2009 Forfatter #8 Skrevet 30. juli 2009 Jeg snakket med legen min i går, og hun sa at Hcg målingen min hadde normal stigning, og da ble jeg bare utrolig lettet. Skal på ny ultralyd etter ferien. Er fremdeles bekymret for blødningene. har fått beskjed om ikke å være aktiv, men det er vanskelig. Og hva inneærer det å "ikke være aktiv"? Jeg er på ferie, og i dag skal jeg på konsert!!! Det blir en del trasking og ståing. Noen andre som har erfaringer med dette???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå