lilliz84 Skrevet 23. juli 2009 #1 Skrevet 23. juli 2009 er i uke 39 nå,begynner å bli LEEEEI! men i dag har jeg hatt sterke kynnere som kommer hele tiden (ikke vonde). Er det et tegn på at fødselen er rett rundt hjørnet?? flere som har opplevd/opplever det? Babyen er også veldig aktiv
Tøssa Skrevet 23. juli 2009 #2 Skrevet 23. juli 2009 Jeg har hatt både sterke og svake kynnere siden uke 17 ca, enkelte perioder når jeg er sliten kommer de hele tiden...så kanskje siden du er så langt på vei, but then again kanskje ikke
septembermum Skrevet 23. juli 2009 #3 Skrevet 23. juli 2009 Jeg har og så mye kynnere,men er bare i uke 35. Lurer på om disse kynnerne gjør at fødselen kommer tidlegere,eller at fødselen kanskje blir lettere fordi livmoren har forberedt seg med disse kynnerne? Eller er det bare ønsketenking? Noen med erfaring på området? En annen ting; Hvis vannet har gått ved tidligere fødsel,er det da større sjans for at dette vil skje igjen?
LilleTrille med en tulle Skrevet 24. juli 2009 #4 Skrevet 24. juli 2009 Jeg har omtrent hatt 0 med kynnere som jeg har lagt merke til helt til denne uken begynte. Dagen jeg begynte på uke 39+0 begynte kynnere/maserier med korsryggsmerte og stram/hard mage til tusen... Hodet er festet;) Og hver dag har jeg korsryggsmerter med hard livmor og en baby som skrur seg rundt der ned, og treffer alt som er av nerver. Jeg håper dette er et tegn på at ting er noen dager fra å skjer hos oss. Jeg tenker liksom at det er det, siden jeg ikke har hatt det før i sv.skapet, men kroppen og babyen er jo veeeldig flinke til å lure, så vi får se. Håper det er et tegn for deg! ( ikke dere som er under uke 37 altså, men hun som var over)
Alle oss:) Skrevet 24. juli 2009 #5 Skrevet 24. juli 2009 Jordmor sa i går til meg at så lenge kynnerne er vonde øverst i magen og ikke nedover, er det helt vanlige kynnere:) men dersom de begynner å gjøre vondt nedover i magen er det tegn på modningsrier. Kynnere skal man ønske hjertelig velkomne, de gjør fødselen lettere da livmora blir sterkere:) Håper bare mine mange kynnere snart kan bli noe mer:) uke 38+3 og smålei;)
LilleTrille med en tulle Skrevet 24. juli 2009 #6 Skrevet 24. juli 2009 Jeg har ingenting øverst i magen, så håper ting er like rundt hjørnet=) Alt sitter i ryggen/lysken/skabeinet... *krysser fingrene for alle som venter*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå