Gå til innhold

Tidlig ultralyd i Oslo/Bærum??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann:) Lurte bare på om det er noen som vet hvor man kan få gjort en tidlig ultralyd i Oslo og omegn? Ser så mange her inne som har vært på det, og har så lyst til å gjøre det selv og. Var på det med forrige, men på det stedet jeg var da er det ferie til midten av august. Vet ikke om jeg orker å vente så lenge. Vil så veldig gjerne vite om alt er bra NÅ..

Takknemlig for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I Oslo kan du bestille time hos Byporten legesenter eller Oslo City legesenter. På City sjekker de også for kromosonfeil.

Skrevet

Hei.

Du har også majorstuaklinikken, volvat og ultralydklinikken som ligger på lysaker. Kjempeflink han som driver den. Alle tre har nettsider.

Skrevet

Hei hei:)

Jeg har lest inne på et av forumene her om VELDIG mange som har en del negativt å si om en Peter Molnar. Han jobbet på Majorstuaklinikken før, men nå tror jeg han jobber på Oslo City Legesenter....

Mange som har dårlig erfaring med han av de som er her på barnimagen.

Ville bare si det, sånn at du vet det:)

Skrevet

Tusen takk for svar, jenter:) Da skal jeg ringe litt rundt i morgen og så håper jeg å få time om ikke så altfor lenge:)

Skrevet

Cammie82: vet du hva slags negative ting det er snakk om? Jeg har nemlig time hos Oslo City til neste uke.

Skrevet

Hei Tnica:)

Det jeg har lest, er at mange synes han var veldig hardhendt under ultralyden. De fikk beskjed om at det varte ca. en halv time, mens han brukte bare 10 min... Så det er mange som mener at han nikke tar seg god nok tid, og forklarer hva som er hva osv.

Jeg skal prøve å finne tilbake til den tråden jeg har lest dette, sånn at du kan lese det selv.

Etter det jeg skjønte på de innleggene, var det mens han jobbet på Majorstuaklinikken. Kan jo hende at han har forandret måten å jobbe på. Jeg kjenner ingen som har brukt han, så jeg vet ikke.

Skrevet

Takk skal du ha for info, greit å vite hvis det er den personen vi skal ha til å utføre UL. Håper det ikke blir han, men da er vi iallefall forberedt.

Uansett, gleder meg veldig til tirsdag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...