Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #1 Skrevet 23. juli 2009 noen som vet av noen billige som tar flyttevask i trondheimsområdet? 90m2 leilighet. har fått tilbud på 1700kr. er det dyrt? Og flyttehjelp, hva er billigst der? har verken bil eller mannfolk til å hjelpe med slikt! Har mye gjeld, så pengene jeg får fra nav går for det meste til nedbetaling av gjeld, så har ingen penger til depositum og flyttehjelpen. og er det noen som vet om jeg kan få kommunal bolig? sa opp nåværende leil pga helsemessige årsaker, er alenemor til ei på snart et år og har lett i en mnd etter leil nå... får ingenting, pga ALLE skal jo ha bolig nå før skolen begynner. så får ingenting som er brukbart. skal være ute av nåværende leil 1aug, så er superstressa.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #2 Skrevet 23. juli 2009 og kan jeg få økonomisk støtte til dep pg flyttehjelp?
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #3 Skrevet 23. juli 2009 Først og fremst så bør det kanskje taes en titt på om du bør ha en gjeldsordning eller i det minste en opprydning i hva som går til kreditorene. Du skal ALLTID sitte igjen med nok til livsopphold. Du kan få bostøtte (muligens), kommunal garanti eller kanskje til og med kommunal leilighet.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #4 Skrevet 23. juli 2009 Ja, har alltid nok til at jeg greier livsopphold med mat, husleie og slikt... så noen form for gjeldsordning eller sletting av gjeld får jeg ikke.men blir verre i den situasjonen som jeg er i nå hvor jeg garantert trenger depositum til jeg flytter og penger til å betale folk som kan flytte tingene mine + vaksehjelp. med en baby på11mnd greier jeg ikke gjøre disse tingene selv i tillegg til å finne leil før 1aug. har ingen som kan passe henne i mellomtiden eller, så må jo ha henne med meg hele tiden mens jeg holder på med alt dette.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #5 Skrevet 23. juli 2009 Huff da, skulle gjerne ha hjulpet deg. Bor i Trondheim. Har du satt inn annonse på finn at du leiter etter leilighet. Så kan de finne deg. Har du ikke noen til å hjelpe deg så tar du vasken selv?
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #6 Skrevet 23. juli 2009 Har satt inn annonse i adressa og finn 2 ganger. ikke fått noen respons noen av gangene. kunne jo tatt vasken selv, men blir litt vanskelig, å ta seg vesla og vaske samtidig, og på samme dag som flyttelasset skal ut. alt må jo skje den 31 eller 1aug, hvis jeg ikke ved et mirakel finner noe som er innflyttningsklart allerede nå
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #7 Skrevet 23. juli 2009 http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=18289673&sid=xz8hea76kxD360612 Hva med og ringe på den?
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #9 Skrevet 23. juli 2009 har du familie her i Trondheim som du kan bo hos i mens? Jeg kunne ha hjulpet deg. Du må jo nesten finne deg noe midlertidlig til du eventuelt får kommunal bolig, du må søke og det er litt venteliste. Men snakk med kommunen så hjelper de der.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #10 Skrevet 23. juli 2009 Har ikke familie her nei, har ei venninne eneste, men hun har knøttliten hybel. har vurdert hybel ja sånn midlertidig... til jeg finner noe, men trenger jo uansett økonomisk hjelp til flyttinga, så får prøve å høre med de imorra, syns bare det utrolig ekkelt å spørre etter slikt, så måtte høre her om noen visste om jeg kunne få noe slikt, eller om de ikke gir støtte til sånne ting.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #11 Skrevet 23. juli 2009 Nei tror ikke du får støtte av noe slag, men vet ikke. Er noen her i Trondheim som driver med billig flytting, kaller seg flytteguttene. Men de må du ringe med en gang imorgen, de er populære siden de er ganske billige. De stiller opp med bil også. De tar 500 kr timen og er to stykker. Tlf nr: 95972012 Hvor bor du i Trondheim nå?
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #12 Skrevet 23. juli 2009 Ja, det var jo ikke så dyrt nei... tar meg jo av pakkinga selv, så er vel bare å ha alt klart så de kan bære inn i bil og ut av bil når den dagen kommer, så burde jo ikke det ta så alvolig mange timer. takk for tipset:) Bor på heimdal
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #13 Skrevet 23. juli 2009 Vet du jeg bor ikke så langt unna. Jeg håper det ordner seg for dere. Skulle ønske det var noe jeg kunne gjort for å hjelpe dere.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #14 Skrevet 23. juli 2009 takk for omtankten:) Ordnes seg nok alltids... er positiv av natur, og mener alt har en mening, så er nok en mening med dette også, hehe
Nina-43 Skrevet 2. juni 2012 #15 Skrevet 2. juni 2012 noen som vet av noen billige som tar flyttevask i trondheimsområdet? 90m2 leilighet. har fått tilbud på 1700kr. er det dyrt?Og flyttehjelp, hva er billigst der? har verken bil eller mannfolk til å hjelpe med slikt!Har mye gjeld, så pengene jeg får fra nav går for det meste til nedbetaling av gjeld, så har ingen penger til depositum og flyttehjelpen.og er det noen som vet om jeg kan få kommunal bolig? sa opp nåværende leil pga helsemessige årsaker, er alenemor til ei på snart et år og har lett i en mnd etter leil nå... får ingenting, pga ALLE skal jo ha bolig nå før skolen begynner. så får ingenting som er brukbart. skal være ute av nåværende leil 1aug, så er superstressa. Om du har fått tilbud på 1700 kr for en flyttevask til en leilighet på 90 m2, bør du virkelig godta. Det er meget billig!! Jeg vil også anbefale Trondheim Flyttevask da de er billige og gir meget god service!!
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2012 #16 Skrevet 2. juni 2012 noen som vet av noen billige som tar flyttevask i trondheimsområdet? 90m2 leilighet. har fått tilbud på 1700kr. er det dyrt?Og flyttehjelp, hva er billigst der? har verken bil eller mannfolk til å hjelpe med slikt!Har mye gjeld, så pengene jeg får fra nav går for det meste til nedbetaling av gjeld, så har ingen penger til depositum og flyttehjelpen.og er det noen som vet om jeg kan få kommunal bolig? sa opp nåværende leil pga helsemessige årsaker, er alenemor til ei på snart et år og har lett i en mnd etter leil nå... får ingenting, pga ALLE skal jo ha bolig nå før skolen begynner. så får ingenting som er brukbart. skal være ute av nåværende leil 1aug, så er superstressa. skal bare test noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå