*mamma til to* Skrevet 23. juli 2009 #1 Skrevet 23. juli 2009 jeg var ikke kvalm i det hele i mitt første svangerskap, men har vert litt små kvalm nå di siste dagene med nr 2, Noen andre som var helit fin med nr en, og kvalm med nr 2? evt når kom kvalmen? er foresten 8uker på vei nå. takker for svar:)
Gjest Skrevet 23. juli 2009 #2 Skrevet 23. juli 2009 Med nr 1 kan jeg ikke huske at jeg var kvalm. Med nr 2 var jeg kvalm før testen viste positivt - noe den etter ultermin tydeligvis var ei uke før "ikm". Jeg var kvalm til jeg var minst 15uker i det sv.skapet. Nå er jeg minst 6+5 og har knapt kjent antydning til kvalme. Egentlig gjør dette meg veldig bekymret, for jeg innbillder meg at jeg ikke er gravid/det vil gå galt nettopp pga mangel på kvalme og andre tegn på at jeg er gravid! Bortsett fra at jeg er trøtt er jeg helt som før.
Fredricke Skrevet 24. juli 2009 #3 Skrevet 24. juli 2009 Ekstremt kvalm med nr en fra tidlig i uke fem og hele graviditeten. Er 10 uker på vei med nr to nå og ble kvalm i uke 6. Ganske kvalm nå også men absolutt ikke så ille som med nr en.
Trebarnsmorifebruar?? Skrevet 24. juli 2009 #4 Skrevet 24. juli 2009 Jeg var ikke kvalm med nr.1, trodde jeg var kvalm med nr.2, men nå som jeg går med nr.3 har jeg virkelig vært kvalm fra ca uke 6, er 8+5 nå og sykemeldt pga kvalm og trøtt. Håper det går over for oss som er det ganske fort:)
mimmitiltre Skrevet 25. juli 2009 #5 Skrevet 25. juli 2009 Hei, ble kvalm i forrige uke, så det vil si 6 uker på vei. Er utrolig kvalm, men sulten samtidig ..var kvalm i forrige svangerskap også, og varte vel til ca uke 16. Tror også det blir sykemelding på meg dersom jeg ikke blir bedre før ferien er ovre;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå