Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 23. juli 2009 #1 Skrevet 23. juli 2009 Har googlet litt, og det virker som at Miele kanskje er den beste? Men den er også dyyyr...Hvilken anbefaler dere?
hamsterpia Skrevet 23. juli 2009 #2 Skrevet 23. juli 2009 Vi har akkurat kjøpt oss ny maskin og endte opp med en Ariston. Miele er jo selveste Rolls Roysen innen vaskemaskiner, men jeg tror man betaler mer enn det smaker der også. Vi snakket med en godt voksen mann, som mente at AEG og Whirlpool kun er kjent og brukt her i Norden. Resten av Europa har knapt hørt om de. Ariston er et Engelsk merke, og er veldig populært i hele Europa. Blir mer og mer kjøpt i Norden også. Vi har hatt den i 3 uker nå, og så langt er vi veldig fornøyde i hvertfall. Den er veldig stillegående (sånn at jeg faktisk glemmer at jeg har satt den på).
Snilla med 3 skatter :-) Skrevet 23. juli 2009 #3 Skrevet 23. juli 2009 Jeg har hatt Whirlpool 6th sans i 2 år nå, og er skikkelig missfornøyd med den, Skal ta 6 kg klær, men tar kun 4 kg. Ofte den ikke sentrifugerer skikkelig også. HOLD DEG LANGT UNNA DEN :-) Er min erfaring da :-))) Var skikkelig fornøyd med min electrolux, men fikk den ikke inn døra dit vi flytte så den måtte jeg uheldigvis kvitte meg med. Hmm masse klaging her. Ikke meningen det. Har også hørt at Ariston er en god maskin :-)
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 23. juli 2009 #4 Skrevet 23. juli 2009 Vi var fornøyd med vår Ariston, men den ble ødelagt flere ganger og til slutt måtte den hives da den begynte å lekke rust på klærne. Heldigvis innen femårsperioden, så vi fikk en ny. Da kjøpte jeg Electrolux, men den greide å krympe den nyydelige hjemmestrikkede dressen som har gått i arv på 30 grader ullprogram... Nei, jeg vet sannelig ikke!!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 24. juli 2009 okei, takk for svar jenter! Da tror jeg at jeg styrer unna Ariston og Whirlpool 6th sense ihvertfall, men hmmmm....HVA skal jeg gå for?? Ikke lett når det er så mange forskjellige å velge blant altså..
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 24. juli 2009 #6 Skrevet 24. juli 2009 Jeg har Miele, både vask og tørk, og er veldig fornøyd. Kostet mye, men vi fikk også en god del rabatt siden vi kjøpte begge deler samtidig.
Gjest Skrevet 24. juli 2009 #7 Skrevet 24. juli 2009 Jeg har siemens e 14-16 Er veldig fornøyd med den
Trouble Skrevet 24. juli 2009 #8 Skrevet 24. juli 2009 Hold deg unna Ariston, vi måtte og reparere vår flere ganger... bare tull med den. Nå har vi Samsung, hatt den i 2,5 år og det har aldri vært noe tull med den Anbefales på det sterkeste ))
klg,2 boys now:) Skrevet 24. juli 2009 #9 Skrevet 24. juli 2009 holde deg langt unna ariston må jeg å bare si.største dritten ever.er på fornavn med alle repratørene nå..grr.. naboen har miele og har også like ofte repratør,ihvertfall surt siden maskina der er såpass dyr.. hører flere rundt oss hr gorenje maskin,vi har alt annet hvitevarer i gorenje,billig og bra merke
velger nick en annen dag Skrevet 24. juli 2009 #10 Skrevet 24. juli 2009 Hadde en Whirlpool for mange år siden, der gitt motor i stykker etter 2 års bruk, ikke spesielt fornøyd.::-( Kjøpte så Miele både vask og tørk, begge er nå 11 år gamle, er brukt mye (ettersom vi har 2 barn, og den eldste trener 4 dager i uka med tilhørende klesvask..) og har ikke hatt noen problemer. De jobber jevnt og trutt..:-) Har også Miele-prudukter på kjøkkenet (platetopp,ovn,kjøleskap,fryseskap og oppvaskmaskin) og alt fungerer plettfritt. Så ut fra min egen erfaring kan jeg anbefale Miele, varmt! en annen ting; de er dyre i innkjøp, men når de varere i så mange år så blir det jammen ikke så dyrt allikevel..:-) Lykke til!
Gjest Skrevet 24. juli 2009 #11 Skrevet 24. juli 2009 Jeg har en super LG maskin (som riktignok er 5 år nå, men det har aldri vært noe problem med den!. Elektronisk, 1600 omdreininger, 7 kg trommel. Kostet 8-9000 kr da jeg kjøpte den og det var den jammen verdt! :-)
******* Skrevet 24. juli 2009 #12 Skrevet 24. juli 2009 Har Electrolux i både vaskemaskin og trommel. Har hatt de nå i 5 år og er kjempefornøyd. Aldri hatt noe problem med verken programma eller maskinene.
Synn(d)e Skrevet 24. juli 2009 #14 Skrevet 24. juli 2009 AEG Lavamat. Har både vaskemaskin og tørketrommel som begge har gått trofast i snart 8 år :-)
Gjest Skrevet 24. juli 2009 #15 Skrevet 24. juli 2009 Vi har en Samsung, se link http://origin.samsung.com/no/products/washingmachine/washingmachine/wf8704asw.asp og er VELDIG fornøyd! Har hatt den siden februar og har ikke oppdaget noe jeg er misfornøyd med enda - og det går noen maskiner i uke for å si det sånn;)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #16 Skrevet 24. juli 2009 Vanskelig dette altså....lurer kanskje på å kjøpe denne gorenje-maskina rett og slett, siden den kom på 3.plass i forbrukerportalen sin test for litt siden, og er betraktelig billigere enn Miele sin som kom på 1.. http://forbrukerportalen.no/produkter/15598/
Loyloy Skrevet 24. juli 2009 #17 Skrevet 24. juli 2009 Jeg og mannen kjøpte en LG vaskemaskin for snart 5 år siden, opg jeg SERIØST ELSKER den maskinen! Jeg er nesten forelsket i den. kg trommel og går som ei klokke, kan tidsinstilles, har eget barnetøysprogram, eget dyneprogram, hurtigvask, kaldvask og ja... det hele! Når vi engang skal bytte ut tørketrommelen blir det garantert LG der også Supre priser og fantastisk kvalitet! (tv'n er også blitt en LG forresten)
Gjest Skrevet 24. juli 2009 #18 Skrevet 24. juli 2009 Har Elecrolux for 2.gang (brukte opp den forrige) og er kjempefornøyd. Har hatt den i snart tre år og aldri hatt noe problem med den.....og husk....det er ikke maskinen i seg selv som krymper ullklær..det har med innstillinger å gjøre Har også erfaring med større Electroluxmaskiner (type vaskeri) og det er sjelden problemer med dem... (og til slutt...Aeg er vel også innunder Elecrolux nå ) Lykke til med valget !
Molait Skrevet 24. juli 2009 #19 Skrevet 24. juli 2009 Vår Ariston tok kvelden i kveld (haha hvilket ordspill!) Mulig den er fiksbar. Programmet går, den bare snurrer ikke. Har ikke hatt noen prob med den. Er nå snart 10 år så tenker like greit å kjøpe ny.Har flere venner med samme maskin, strålende fornøyd de og. Regner med vi ender opp med aeg nå, for har en til bra pris. (gubben jobber i bransjen) Har hatt andre aeg produkter tidligere og de er bra nok de, men holder kortere enn forventet ift pris. Flere av disse produktene kommer fra samme samlebånd! Noen er faktisk teknisk like! Så har kjeder kjøpt opp og setter andre merker på, men maskinene er i prinsippet de samme. Sykt det går an! Spørs hvor fint man vil ha det, men en liten tanke å ha i bakhodet er: Jo mer elektronikk og duppeditter, jo mer kan gå i stykker;) Det enkle er ofte det beste og sånn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå