Molly Ringwald Skrevet 23. juli 2009 #1 Del Skrevet 23. juli 2009 problemet med at en ikke får lest alle svar som er postet når en ikke er innlogget? Har vært sånn en lang stund nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2009 #2 Del Skrevet 24. juli 2009 Jeg vil også ha den gamle muligheten til å klikke meg tilbake. Dvs. at jeg leser et innlegg uten å være påloggen så logger meg inn klikker 2 tilbake og bums er jeg igjen inne på innlegget jeg i utgangspunktet ville besvare. Den gamle servern fungerte mye bedre. Helt enig med alle nick er jo opptatt også.... det er dumt at man ikke får frem alle svar når man ikke er logget inn. Fint om du fikser det, samtidig som du fikser søkermotorn, lol. Men jeg vil legge til; Jeg syntes du har fått alt for mye pepper for den lille tiden du har vært her, Espen. Moderator Hanna slettet litt vel mye her inne når hun faktisk var til stede (ikke hver uke hun tittet innom heller) f.eks. en tråd som utelukket omhandlet kjønnsrollemønstre. Tråder der jeg har spurt om råd vdr. omskjæring av gutt har også blitt slettet selv om det for meg var noe jeg virkelig ønsket meg svar på. Noen tråder som jeg har skrevet i ren provokasjon av kjedsomelighet har seff blitt borte, men det er forstårlig at man sletter tråder om abort etter at barnet er født osv. Det blir litt mye for den gjennomsnittlige husmor å tenke på det fra en filosofisk vinkel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
It's all about me Skrevet 24. juli 2009 #3 Del Skrevet 24. juli 2009 Ang det første problemet anonym så er det bare å trykke F5/refresh når du er tilbeke på innlegget så er du pålogget igjen. Dvs. les et innlegge når du ikke er pålogget, logg deg på, klikk tilbake og trykk F5/refresh så er du pålogget på det aktuelle innlegget. Når det kommer til at Espen har fått mye pepper på den korte tiden han har vært her ligger vel problemet i at han ikke har vist seg. Hadde han blitt observert regelmessig så det faktisk så ut som han gjorde noe hadde nok de fleste vært mye mer tålmodig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly Ringwald Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #4 Del Skrevet 24. juli 2009 Ja, det vet jeg, men det er ikke alltid jeg vil være innlogget. Ofte får jeg problemer med pcen når jeg er innlogget på disse sidene. Jeg skriver sjelden, leser helst. Tullete at en skal være nødt til å være innlogget for å lese alle svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
It's all about me Skrevet 24. juli 2009 #5 Del Skrevet 24. juli 2009 Mitt svar var til anonym 03:21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2009 #6 Del Skrevet 24. juli 2009 Anni 0321 takker så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Webmaster Espen K. Skrevet 17. august 2009 #7 Del Skrevet 17. august 2009 HI, kan du beskrive problemet litt mer nøye, og gi meg et link-eksempel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå