Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 23. juli 2009 #1 Skrevet 23. juli 2009 Å....så masse luft i magen og er så vanvittig stinn,noen flere som er plaget?....Noen tips til hva en kan gjøre med det? ubehagelig assa.
hubba2 Skrevet 23. juli 2009 #2 Skrevet 23. juli 2009 Har desverre ikke noen tips, men føler meg slik selv. Er bare 7 uker på vei, men magen føles som mange måneder....
Augustbaby :)! Skrevet 23. juli 2009 #4 Skrevet 23. juli 2009 Havrekli i kornblandingen, spis svisker-hele dagen(!!) og drikk et lass med vann selv om det får magen til å strutte enda mer... ;0)
ny83 Skrevet 24. juli 2009 #5 Skrevet 24. juli 2009 hei. jeg har samme problemet. er 7 uker på vei, men ser ut som jeg er laangt på vei.. he he, lurt og spise fullkorn, drikke mye vann og trene eller gå tur!!
mimmitiltre Skrevet 25. juli 2009 #6 Skrevet 25. juli 2009 Huff, må bare signerer her. Ser ut som om jeg er i 2 trimester, minst, og er bare 7 uker på vei:) vi skal til svigermor i morgen og det er null mulighet til å skjule magen da jeg ikke kan ha på meg klær som ikke viser en liten struttmage;) må nok bare fortelle det litt tidlig til de aller nærmeste denne gangen, men hva gjør man i jobb sammenheng? Har ikke lyst til å fortelle sjefen når jeg bare er 8 uker på vei..tips?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå