Gå til innhold

Uke 15, men fortsatt ikke kjent liv. Normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går gravid med mitt andre barn, men har ikke kjent liv enda. Noen ganger har jeg kjent antydninger til spark, men det kan like gjerne ha vært luft. Når er det vanlig å kjenne liv egentlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg går gravid med første, er 14 + 5, og jeg kjenner ingenting. Har "strekninger" i båndene rundt livmoren, som kjennes ut som menssmerter, også har jeg de siste dagene kjent smerte i underlivet. Ellers enn det kjenner jeg ikke at jeg er gravid. Tror det er veldig tidlig enda, ettersom livmoren er så stor i forhold til babyen; han/hun har jo danseplass der inne nå;)

Skrevet

Dette er helt normalt. De fleste av mine venninner kjente ikke noe før uke 20. Jeg har selv kjent liv (er i uke 16) men kun når jeg ligger på magen i senga og virkelig kjenner etter (holder pusten omtrent;) Det dukker nok opp spark snart skal du se!

Skrevet

Høres ganske normalt ut ja, leste et eller annet sted at med barn nr.2 er det vanlig å kjenne fosterbevegelser rundt uke 18. Jeg har heller ikke kjent liv, er i uke 14. Men har ikke kjent etter heller.. enda.. :)

Skrevet

Det du beskriver er helt normalt.

Men, du kan forsøke å drikke et glass med sterk saft (eller annet med mye sukker) og vente i ca 15 minutter. Fikk dette tipset av jordmord med førstemann... og kjente liv i uke 16.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...