Tidemann Skrevet 23. juli 2009 #1 Skrevet 23. juli 2009 Var på kontroll igår og spurte meg hvor mange uker jeg var på vei nå...er ikke helt inni det om dagen ogg er en stund siden jeg fulgte med,så sa jeg var usikker. når jeg kommer hjemser jeg at han har skrevet 28 uker,,,,,men det går vel ikke ann???jeg har termin 26 september!
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 23. juli 2009 #2 Skrevet 23. juli 2009 du er vel litt mer enn det..jeg er snart 35 fullgåtte og har termin 31.aug...så du er vel rundt 31 uker;-)
Tidemann Skrevet 23. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2009 ja...godt det ikke bare er meg,begynte å lure på om jeg aldri skulle bli ferdig med svangerskapet...
Gjest Skrevet 23. juli 2009 #4 Skrevet 23. juli 2009 Jeg har termin 28.sept og er 30+5 idag. Så da har han nok regnet ganske så feil ja!
icls Skrevet 23. juli 2009 #5 Skrevet 23. juli 2009 Hehe...det er feil av legen ja.Jeg har termin 24 sept og er rundt 31 uker nå ja.Huff,kunne han ikke sett på kortet ditt da...så hadde han jo visst det.Jeg har aldri blitt spurt om det,det har jo både lege,JM og Gynekolog sett selv..hehe..rare greier :-) Men litt lenger er du nok ja :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå