Gå til innhold

Jaja..e hvertfall noen her i huset som blir gravid!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det e ikkje meg, desverre, men mitt kjææære marsvin Fluffy... Ikkje bare gravid men KJEMPEgravid...skjønne lille, trille..

Så eg får da i det minste bli bestemor te noen små hårballer om ikkje så lenge :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe. Søtt. Får håpe det er smittsomt. Ikke hårballene kanskje, men graviditet ;)

Skrevet

Ja jøsses.....og andremann e jammen meg på tjukken hu og! Oioi...nå blir det masse marsvin her...!! Haha!! Jaja...godt gubben snart komme hjem og jobbe så har eg litt hjelp for ein gangs skyld!! Typisk mann vettu.. "Kan me ikkje få oss et dyr da..haar sååå lyst på!" Og kem e det som sitte hjemma med dei og må gjøre alt? jo det e jo meg det...hehe..

Satse på at det holde meg så opptatt framover at eg glømme heile babylaginga ein periode.. :P Dei seie jo det e det som gjør susen..hehe..

Skrevet

Hehehehehe..så nydelig innlegg:)

Dette ble litt bitter søtt for min del. Har en litt gammel marsvinpie som ikke har fått opplevd graviditet. Huff..nå følte jeg meg litt fæl :(

Skrevet

Tror ikke heilt dyrene oppfatte det på samme måte som oss mennesker. Hehe..går bare å vagge mine to her...orke ikkje gå stakkarsene, så foretrekke å ligge flatt ut heile dagen. Dessuten så vett hu jo ikkje ka det vil sei å få unger, så hu har det nok supert i sin egen lille verden hu :)

Va bare meininga hu eine sko få unger da..men....et hopp i bingen for marsvin tar ca 10 sek. eller noe sånn så...harkje fulgt heeeilt med visst.. Kremt.. Jaja..hehe... Bob Bigamist kalle eg mannen i flokken. :P

Skrevet

hahaha...kult og veldig kledelig navn, må jg bare si:)

Det var godt du kom med litt trøsteord der..følte meg litt ille nå som jg selv har lyst å bli gravid:)

Koselig med dyr i heimen da! Koselydene til marsvin er super sjønne da.

Har utviklet litt intern kommunikasjon med typen basert på lydene der:)

Bare litt dumt at jg har utviklet allergi mot lille ulldotten. En lett allergi, men kjedelig likevel..

Skrevet

Er tydelig smittsomt detta, da! Du skal se det er de tobeintes tur snart! ;)

Skrevet

Huff da... Flyffu fødte i dag...men det gikk ikkje så bra...ein stor unge som va dødfødt. :(

Stakkar lille fluffy'en min....

Skrevet

Haha, så søtt...

Du får ønske henne lykke til, og lykke til som bestemor :P

Skrevet

Uff, så ikke dette før jeg svarte!

Trist å høre! ;(

Hvordan tok fluffy det? :/

Skrevet

Hu e litt stusselige ser eg... men hu spise...ska få ligga på sofaen med meg i dag tenkte eg :) (sko ikkje tro eg snakka om marsvin vettu...)

Skrevet

Mulig dette kan smitte over på deg.....hehe, men håper ikke du får like mange som de pleier å få da:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...