Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #1 Skrevet 23. juli 2009 vi trenger en slik fra 3mnd til 4 år eller hva det når er. noe som er lett reise med. Noen som vet hvor jeg kan finne dette litt billig?? gjerne brukt?
tingeling78 Skrevet 23. juli 2009 #2 Skrevet 23. juli 2009 Hei vi kjøpte maclaren trille i fjor og elsker den. Har brukt den på reise siden snuppa var 6-7 mnd. Den er lett å bære og rask å sette opp og legge sammen. God å sitte/ligge i. Anbefaler den. Det var kampanje på den på babyshop i fjor på høsten. Tror ca 1000 kr i avslag. Da vi skulle kjøpe skulle samboeren min til københavn. Så vi gikk inn på den blå avis (danske finn.no) og kjøpte den brukt der. Var brukt ca 1 mnd og vi fikk den strøken for 1000 kr. De kjørte den til hotellet for oss:) Ellers er det gode priser på ebay, men ikke alle som sender til norge.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2009 #3 Skrevet 24. juli 2009 Jeg kjøpte min her, http://www.biteringen.no/ fikk den på to tre dager!
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2009 #4 Skrevet 25. juli 2009 Vi kjøpte på biteringen.no. Søkte lenge på finn for å finne brukt, men var få ute til salgs da i alle fall. Er forøvrig veldig fornøyd med vogna!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå