Gå til innhold

Når begynne med bringebærkapsler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når er det anbefalt og begynne med disse? Det står utenpå pakning at man kan begynne de på de når det nærmer seg termin!!!! Men hva vil det si da? 14 dager før eller 5 uker før likssom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynte i går og er 37+6 i dag, men tror kanskje man kan begynne 2 uker før dette. Vet ikke jeg, bare kom på at det kunne være lurt når jeg gikk forbi en helsekostbutikk i går ;-)

Skrevet

ætter uke 35 har æ hørt:-) e det til helga.. så ska begynn selv da.

Skrevet

Ok:) takk!

Da begynner jeg og når jeg er kommet i uke 35. Tør ikke begynne før ihvertfall...håper de gjør at jeg føder i uke 38-39...det hadde jo bare vært fantastisk!:)

Skrevet

De skal ikke få en til å føde før altså, da har du nok missforstått litt :-) De er til hjelp for å styrke livmoren dermed gi en lettere fødsel) og hjelpe til at den trekker seg fint sammen igjen etter fødselen.

Skrevet

jeg sendte forespørsel til en sånn helsekostbutikk på nettet her og fikk til svar derfra at man kan bruke de hele tredje trimester....fra uke 28....hmmm....ikke godt å si hva som stemmer:)

Skrevet

Hehe,huff,da har jeg misforstått:) jaja,jeg velger og leve i min egen verden og HÅPE jeg føder litt før tiden jeg da;) hehe

Skrevet

DET er jo lov til! :-) Håper jeg fåt litt før jeg også, men ikke så lenge før. Kanskje 7-9 dager eller så, det hadde passet fint.

Skrevet

Ja 7-9 dager hadde vært bra:)

Det viktigste er jo selvsagt at lillegull har det bra,vil for all del ikke føde prematurt...babyen kommer vel når den er klar:)

Så lenge det ikke er lenge etter termin,for det NEKTER(!) jeg :):):):)

Skrevet

har selv hørt at en ikke ska begynne før ætter uke 35 å utover pga at det kan sett igang fødsel før tia:-) så æ håper nå på det.. vartfall 1-2 uker før da:-P begynne å bli litt lei no så!!

Skrevet

Mener at det tidligere har vært diskutert når man kan starte, og at det er fra uke 28.

Jeg har ikke turt å prøve meg på disse, fordi jeg er litt redd for fortidlig fødsel. Så derfor venter jeg til jeg har kommet til uke 35

Skrevet

Startet fra uke 33.

Skrevet

Lurer på noe..

Er det noe "vits" i å ta både bringebærkapsler OG bringebærblad te?

Jeg tar 2-3 kapsler pr. dag (1 morgen, 1 lunsj. 1 kveld).

Drikker også innimellom en kopp eller to med bringebærblad te.. Er jo ikke verdens beste te.. men drikker den likevel..

Så lurer på om det har noe for seg å ta begge deler?

:)

Skrevet

ta fire kapsler istedet...to stk to ganger om dagen fikk jeg beskjed om!:)

kapslene er mere effektive enn teen....:)

Skrevet

to til tre stk to ganger om dagen mente jeg!!altså opp til seks kapsler om dagen....det er solaray sine jeg har da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...