Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...hva med å ha en egen tråd for oss som er i 3.dpo idag??

Jeg synes det er vanslelig å få tiden til å gå..da er det greit å ha kunne snakke med noen som har like lang ventetid..eller hva synes dere???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har IKM 3 eller 4 aug :) Spennende! Har brukt clearblue eggløsningstest de siste mndene, hadde eggløsning på mand.

Dette blir min 7 pp. Hvor lenge har du prøvd?

Skrevet

det er min 3.pp:) blir gøy å følge med på utviklingen da:D

Skrevet

Jeg har forresten brukt billigstrimler og fertilityfriend for å påvise eggløsning. Ganske nervepirrende det der med å vente i fjorten dager da..

Det er min andre ordentlige syklus etter p-pille slutt, så er nok veldig fersk her inne:)

Skrevet

Etter standard syklus så har jeg den 3. august. Men lurer på om jeg kan hatt el litt senere, så en gang mellom 3-5. august tenker jeg:)

Skrevet

Jeg har ikm enten 3,4 eller 5 tror jeg. Men nå begynner jeg å tvile. Har ikke sett snurten av el-slim denne pp. Og det er så rart for forgje pp var det veldig "mye" (tror jeg da, hmm). Også har jeg litt variende sykluser: 24,25,26,26,28,27,26,25,26,27. Er ikke lett å bli klok da. Men kan jo håpe at jeg har hatt el, for denne uken har jeg klart å lokke meg med samboer i seng natt til lørdag, mandag, tirsdag og onsdag, (og han begynner å bli litt lei nå, så har jeg ikke hatt el så sliter jeg, hehe) Får håpe vi traff.. Jaja. Det er lenge å vente.....

Skrevet

Hei dere:-)

Jeg har IKM 3. eller 4. august regner jeg med.

Har ikke fått prøve like mye som tidligere denne måneden så skal mye til at det klaffet, men hadde en sterkere EL enn jeg noen gang har hatt tidligere så har et lite håp likevel....Er i min 1 pp etter SA i 5-6 uke, har latt kroppen få en normal menstruasjon før vi er i gang igjen med prøvingen nå.

Hadde jo vært veldig kos med en liten april-baby da, håper det klaffet for oss alle!

Forresten enig i at ventetiden mellom EL og IKM er helt forferdelig, tiden går så vanvittig tregt og selv om jeg ikke tror at det klaffet så er jeg likevel redd for å drikke for mye kaffe, alkohol osv....Får håpe det kommer noen symptomer på oss snart:)

Skrevet

Eggløsnings datoen ble vist forflyttet, og det innebærer økning av mine sjanser fra LOW til GOOD :)

Men ventetiden blir da også forflyttet med en dag :(

http://www.fertilityfriend.com/home/28a8e2

Helt hektet på temperaturutviklingen...hehe

Nå er jeg på 4 dpo. Bare 10 dager igjen:) Tenker på å teste den 30. hva med dere (isåfall er det 6 dager igjen). Hva med dere? Vil dere vente helt til 8. august??

Skrevet

Jeg har bestemt meg for at jeg ikke skal teste før dagen etter ikm, og tror ikm er 5 aug. Jeg syntes det er så dumt å bruke penger på en test som kanskje mest sannsynlig er negativ om jeg tester før ikm. Tenker at ikm er lissom det "sikre" tegnet. Men gud så vanskelig det er, har en cb-digital liggende i skuffen, og jeg vet at når jeg nærmer meg ikm så får jeg abstinenser, har så lyst til å teste, men det er bare å bite tennene sammen, be strong.

Skrevet

jeg har 3 eller 4 usikkert har en syklus på 31-32 dager..

gruer meg for denne uka vi trer inn i nå for om TR kommer vil jeg kjenne ømme bryster og det vil jeg ikke nå, har ingen symptomer ennå.så håper jeg er symptom fri om jeg så skulle være gravid!

skal investere meg i noen CB digital EL neste måneden om det ikke skulle klaffe, for da stoler jeg ikke på billigstrimmlene lenger..

lykke til dere andre da!

Skrevet

Jeg ble gravid på første forsøk, men hadde en SA i uke 6 den 5. juli, blødde i 4 dager, ingen smerter bortsett fra litt svake mensmurringer. Var på ferie så fikk ikke kommet meg til legen. Men på tlf sa legen at det ikke var nødvendig med videre undersøkelse dersom jeg ikke fikk store smerter eller feber.

Testet positivt på eggløsningstest mandag og tirsdag denne uken, så regner med eggløsning kom på onsdag. Så da blir vel IKM ca 4./5. august :) Blir spennende å se om jeg lykkes like raskt igjen! :)

Skrevet

baby87: Jeg bruker billigstrimler. Hvorfor har du mistet troen på de? Har ikke du fått positiv el-test denne pp??

Litt lufting av tanker:

FF påstår at idag er det 7DPO. Har vært og lusket rundt på nettet og funnet ut at el-tester slår ut før g-tester. Har brukt to av resterende 4 el-billigstrimler i helga, i søken etter et livstegn fra magen. Føler at testing er like artig som skrapelodd:)

Føler veldig etter om det er noe graviditetstegn, og det nærmeste jeg kommer er stølhet i magen dagen etter heftig babylaging:)

Har nå funnet et lite lys i slutten av pp (bare i tilfelle denne prøvingen får meg til å tippe). Hvis vi ikke lykkes denne pp, og jeg får mensen - kommer jg til å drikke meg snytings på strawberry daiquiri:D

Hvem er med meg på denne planen????

Ellers så går det i godis i pp..tihi

Stooor lykke til til alle her inne.

Håper på at TR holder seg laaaaangt unna oss i mange gledelige måneder fremover :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...