miss Big belly Skrevet 23. juli 2009 #1 Skrevet 23. juli 2009 Og nå har jeg ordnet en time barnefri om noen timer- så nå skal det lages baby Håper det sitter denne gangen, har en liten magefølese så får se om den stemmer
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 23. juli 2009 #2 Skrevet 23. juli 2009 Så bra da.....lykke til med kosen:)
miss Big belly Skrevet 23. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2009 Takk takk, nå har jeg fått mitt og lagt i 20 min med bena opp etter veggen ( i kjent stil, he he) er nå ferdig "marinert "He he....må nok ha litt senere også, dobble sjangsen Du hadde hatt eggløs i går eller no sånt sant ? (syns å huske å ha lest det et sted.....)
adie Skrevet 23. juli 2009 #4 Skrevet 23. juli 2009 lykke til!!!! håper det sitter som et skudd!!! litt må man ha for å ligge med beina over hodet hehe
miss Big belly Skrevet 23. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 23. juli 2009 he he. måtte be min kjære hente mobilen til meg, måtte nesten ha noe å gjøre på når en ligger der til krampen begynner
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 23. juli 2009 #6 Skrevet 23. juli 2009 Joda, det koset i stor skala her også....godt man har ferie om dagen......hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå