Gå til innhold

Da hopper jeg inn til dere;))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testet positivt i dag, så da har jeg også en liten spire som klorer seg fast der inne - måtte den gjøre det i 8 mnd til!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

velkommen inn hit,m

lykke til.

når har du tremin da?

Skrevet

Lykke lykke til!=) håper på d samme selv=)

Skrevet

Har termin den 6 april ser det ut til... Første dag av siste mens var 27 juni, så da blir det vel det?

Veldig, veldig spennende;))) Har gått litt mer opp for meg nå, først trodde jeg det ikke helt - har ventet så lenge på dette...

Tenk at jeg fikk to streker på testen i dag, jeg har kikket veldig mange ganger på den, og måtte selvfølgelig tisse på den andre også;))) Skrullete, det blir sikkert bare verre fremover;))

Skrevet

Gratulerer så mye t deg:) Nettopp funnet d ut sjøl... Veldig spennande og veldig skummelt! Ska ver gla når 1 trimester e forbi jaffal:) E d din første?

Skrevet

Gratulerer så mye!:) akkurat testet positivt selv.. termin ca 5 april=)

Jeg har faktisk bare tatt en test. Litt rart at jeg har klart å la være å ta flere egentlig. Er bare så sikker på at det stemmer, men har tempet i tilegg da så er litt enklere å tro på det da:)

Skrevet

Mannen min jobbet torsdagen, så fikk ikke fortalt det til han før ved lunsjtider på fredagen. Så tok en CB digital test på morgenen for å vise han den, han hadde aldri skjønt de strekene. Gjett om han ble glad og overrasket;)))

Synest det er utrolig deilig å være i gang med graviditeten, den prøve perioden er stressende synest jeg - umulig å planlegge...

Nå blir det baby i april - jippi!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...