ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 23. juli 2009 #1 Skrevet 23. juli 2009 Lillegutt er tydeligvis mer sulten enn det jeg har mat til på kvelden. I går tømte han begge puppene + 100ml mme! Og da sov han i 8 timer! Er fornøyd på dagtid heldigvis. Så heretter blir det nok ekstra mat på kvelden Øyeblikkelig 3 mnd
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 23. juli 2009 #2 Skrevet 23. juli 2009 Så deilig da!! Sammenhengende søvn er GULL verdt, og litt ekstra mme er ikke å forakte det heller, når det gir slike gode resultater;)
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. juli 2009 Har hele tiden trodd jeg hadde nok melk, og det har jeg vel forsåvidt også. Men det blir jo naturlig produsert mindre på kvelden, og da blir det nok for lite for lillegutt. I går ville han bare ha ca 30 ml ekstra, men han hadde spist jevnere utover hele dagen, og sikkert fylt opp lageret bedre enn han gjorde de tidligere dagene da jeg hadde det gående 5 ganger om natta her tidligere i uka... I går sov han 6 timer sammenhengende. GULL verdt ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå