Gå til innhold

Uke 37, dårlig form og mulig begynnende preeklamsi. Andre?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ble dårlig igår ettermiddag, kvalm, hodepine, svimmel og generelt medtatt. Har lenge hatt smerter på høyre siden øverst på ryggen. Men i natt fikk jeg smerter langs hele høyre siden av magen, som kom og gikk. Ringte føden og fikk komme på sjekk. Hadde BT 148/86 og 1 + i protein. Skal tilbake i morgen på kontroll, men fikk beskjed om å komme om jeg ble verre form.

Har ikke sovet særlig pga sterke magesmerter, slags intens brennende smerte som spredde seg over hele magen. Gikk over etter en times tid og sovnet i morgest. Er fortsatt dårlig form, og er litt nervøs for at det skal utvikle seg videre. Lurer på om andre har det på samme måten?

Fortsetter under...

Hei. jeg har BT ca 145/95 - 155/100 nå om dagen. er i uke 38. Har hatt dette i ca 1,5 uker. Har ikke proteiner eller smerter, men går til hyppig kontroll på sykehuset pga at jeg hadde alvorlig preeklampsi sist graviditet. Har endel hodepine, men ikke kraftig, og blir fort kvalm hvis jeg er sliten. Det hjelper å hvile mye, så jeg hviler og tar meg en powernap i tide og utide. Mannen må bare stille opp disse siste ukene.

Gå på kontroll hvis du er usikker, eller ring sykehuset. det hjelper lite å være bekymret nemlig. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...