annem-gravid:-)))) Skrevet 23. juli 2009 #1 Skrevet 23. juli 2009 Jeg testet posotivt i går og er kjempelykkelig. Prøvd i 2,5 år og endelig klaff ved naturmetoden. Jeg er egentlig veldig nervøs for at noe skal gå galt, men samtidig så lykkelig at jeg har lyst til å fortelle det til hele verden med en gang. Hat fortalt det til tre venninner og pappaen selvfølgelig. Burde vel egentlig vente til det er gått to-tre mnd men klarer ikke å la være. Noen andre som tenker på det samme? Kan nesten ikke vente til UL-kontrollen, svever i skyene, samtidig som jeg er redd.
MammaTilTuppen&Lillemor Skrevet 23. juli 2009 #2 Skrevet 23. juli 2009 Gratulerer så mye, annem39! Skjønner godt at du vil fortelle den gode nyheten til hele verden. Fortalte det ganske tidlig til de nærmeste selv. Fortalte det også tidlig på jobb pga at jeg ble 50 % sykemeldt, og de virket så bekymret for meg. Godt å kunne si at det var en "hyggelig sykdom". ;-) Lykke til, uansett om du bestemmer deg for å fortelle nyheten eller holde på hemmeligheten litt til!
Litenspire *150711*høygravid Skrevet 23. juli 2009 #3 Skrevet 23. juli 2009 Gratulerer til deg! Er 40 og gravid for 4.gang! Det er så koselig og vi gleder oss veldig. Er 9++ idag og har termin 25.feb. Noen få nære vet alt, men ikke søskenene. Hadde tenkt å vente til etter Duotesten, men er redd for at de kommer til å se det før den tid.. Kroppen husker godt, magen eser ut og gjør seg klar... Skal ta blodprøve til Duo neste fredag og UL 2-3 uker etter det, blir spennende. Har hatt lyst til å ta en privat UL tidligere, men vi har bestemt oss for å la være. Vi håper og tror at det er en frisk liten krabat inni der. Formen er sånn passe, rimelig uggen, men det er jo et godt tegn og taes imot med takk...
Lissi♥♥♥♥ Skrevet 24. juli 2009 #4 Skrevet 24. juli 2009 Jeg har nylig født nr 4 i en alder av 44 år. Det er bare deilig å være småbarnsmor i moden alder, men klart jeg strever litt med våkennettene (men det går jo over en vakker dag ;o) Lykke til Annem39, og dere andre heldige gravide 40+ ;o)) mvh
satser & vesla Skrevet 24. juli 2009 #5 Skrevet 24. juli 2009 Hei og gratulerer med spiren. Jeg venter min første og blir 42 år ved terminen som er i midten av november. Ønsker deg lykke til videre med ruginga :-)
karijohanne Skrevet 25. juli 2009 #6 Skrevet 25. juli 2009 Eg er òg 40 år og har nettopp testa positivt. Har tre barn frå før, yngste er fem. Dette blir eit bonusbarn for oss, for vi har slått oss til ro med at tre er fullt hus, men vi tar i mot det som evt. kjem i tillegg med glede. Tenker å bestille legetime over helga, og klarar ikkje heilt tru på at dette skal bli nok av før det har gått meir tid. Greitt difor å kunne dele litt sånn "anonymt" her inne.
rust Skrevet 25. juli 2009 #7 Skrevet 25. juli 2009 Hei hei og lykke til:) Har akkurat funnet ut at nr 5 er på vei er 40:) Skal begynne å studere til høsten men det går seg sikkert til:)
ayaah Skrevet 29. juli 2009 #8 Skrevet 29. juli 2009 Jeg er 40 år og venter ihvertfall mitt 4. barn! (har vært gravid 3 ganger uten at det har blitt noe også...) Er 12+2 i dag og skal på ultralyd i morgen, veldig spent! Har tre jenter fra før, så jeg lurer ikke så veeeeeldig på hva det blir denne gangen... hehe :-) Termin 10.feb
Gjest Skrevet 7. august 2009 #9 Skrevet 7. august 2009 Hei :-) Får kanskje henge meg på her. Jeg venter nr. 7 og er snart 44 år !!! Er i uke 7 ( tror jeg ). Har tre jenter og tre gutter i alderen 18 år og ned til 11 måneder.!!
magica fra tryll Skrevet 10. august 2009 #10 Skrevet 10. august 2009 Deilig å høre om flere med mange barn i moden alder:) Vi har 5 barn fra 18år og ned til 6 mnd, og tror vi ønsker å prøve på en til når minsten blir 1 år. Jeg er 42 år...
Magica*fra*Maridalen Skrevet 12. august 2009 #11 Skrevet 12. august 2009 Hei Lissi:-) Jeg er også 44 år, mistet i uke i juli (vi ble gravid uten hjelp), nå venter jeg på IKM på lørdag. Vurderer Pergo hvis det ikke fester seg nå. Har det liksom mer travelt i vår alder. Klarte dere å bli gravid uten hjelp? Ser fram til svar M
Magica*fra*Maridalen Skrevet 12. august 2009 #12 Skrevet 12. august 2009 Supert, gratulerer, jeg henger meg ettet modne mødre:-) Er jo 44 og venter på en spire. Det må bare gå denne gangen, er så klar, med ny mann og nytt liv:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå