Gjest Skrevet 23. juli 2009 #1 Skrevet 23. juli 2009 Setter meg små mål for tiden Enda en milepæle er nådd - "kun" 40 dager igjen
Nordland&hikketrollet=) Skrevet 23. juli 2009 #2 Skrevet 23. juli 2009 Ja er godt at vi begynner å nærme oss mål:) Har 49dager selv, tiden går fort no=)
3 jenter <3 Skrevet 23. juli 2009 #3 Skrevet 23. juli 2009 Termin samme dag vi da:) 40 dager igjen i dag jeg og;))
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 23. juli 2009 #4 Skrevet 23. juli 2009 Hei Endelig!! snart mamma til 2!! Det var lenge siden! Hvordan går det med deg og magen?? Gratulerer som høygravid idag forresten! Det begynner virkelig å nærme seg nå!!!
Gjest Skrevet 23. juli 2009 #5 Skrevet 23. juli 2009 Ja nå begynner det virkelig å nærme seg - gleder meg veldig Snoopy: jo det går bare fint med meg, men kjenner noen småplager har meldt sin ankomst.. sliter litt med nattesøvnen, men klarer meg fint.. Du da .. hvordan går det med deg? Hvordan ente det mellom deg og barnefaren? Har begynt å gjøre i stand sengen (ikke lagt på sengetrekk, men skrudd den opp noen hakk og gjort ting klart) lagt klær frem i skapet og handlet noen nødvendige stelleprodukter.. sikkert noe tidlig, men er rastløs-
MammanTilEmma❤ Skrevet 23. juli 2009 #6 Skrevet 23. juli 2009 40 dager igjen idag æ å:-) tia går fort..
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 23. juli 2009 #7 Skrevet 23. juli 2009 Det er slutt mellom meg og barnefar. Så jeg skal ha aleneomsorgen. Men han kan få være med å ta del i ting så mye han vil. Det nekter jeg han ikke. Så det blir veldig spennende å se hvordan det kommer til å gå når lillegutt er født. Det er så koselig å gjøre istand til de lille! Har begynt å vaske klær og sengetøy. Men har ikke montert opp senga enda. Må vel gjøres snart ja! Ellers så er formen min veldig bra! Varierer med hvor godt jeg sover om natta da. Er ofte oppe på do og våkner tidlig. Kroppen forbreder seg vel til våkenetter. =)
Gjest Skrevet 23. juli 2009 #8 Skrevet 23. juli 2009 Du virker som en fighter så du kommer nok til å klare deg helt utmerket alene JA - kjempe stas å gjøre i stand. har så lyst til å dra på shopping å handle inn klær å diverse, men vet ikkje kjønnet så kjedelig å dra hjem alt i hvitt og nøytrale farger.. Men har kjøpt noe nytt i blått og har noen sett i rosa fra minste jenta - som nå GLEDER seg til å bli storesøster Har hodet festet seg hos deg eller andre tegn som nedsunket mage?? Hos meg har slimproppen gått for noen uker siden, så måtte på en kontroll på føden, men livmortappen hadde normal tykkelse så alt var ok - var en periode redd jeg skulle få altfor tidlig.. Sist kontroll nå så lå knøttet i tverrleie - men regner med det snur seg nå som det nærmer seg termin.
cakes Skrevet 23. juli 2009 #9 Skrevet 23. juli 2009 små mål er viktig:) har 44 dager igjen.. så da er jeg høygravid til mandag:) ny uke, nye muligheter:)
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 23. juli 2009 #11 Skrevet 23. juli 2009 Ja, når jeg var på kontroll sist så trodde jordmor at hodet har festet seg. Ny kontroll igjen til uka! Men lillegutt ligger med føttene sine oppover på høyre side. Kjenner de veldig godt nå, ettersom sparkene blir hardere og hardere for hver dag som går! Slimproppen har jeg ikke sett noe til enda, så den venter jeg spent på! Bra at det ikke var noe tegn til fødsel hos deg enda da. Hadde du mye kynnere eller noe sånt? Jeg trodde slimproppen ikke var noe tegn på fødsel jeg... At den kunne gå mange uker før fødsel... Rett meg hvis jeg tar feil =) Åh, vet du ikke kjønnet! så spennende da! Jeg hadde aldri i verden klart å vente i 9 mnd... Da er du jammen meg tolmodig!
Gjest Skrevet 23. juli 2009 #12 Skrevet 23. juli 2009 Ja mye kynnere jevnt over så jordmor ville bare sjekke om det var tegn på at fødselen var igang.. Hun sa at det at slimproppen går ikke nødvendigvis betyr at fødselen er nær - men ofte kan det gå opptil 7 dager frem til fødselen fra den går dersom man er nærme termin.. Forrige svangerskap merket jeg ingenting til denne - og denne gangen var den veldig tydelig - derfor ville de sjekke det for sikkerhetsskyld siden det var så tidlig - Nei vet ikke kjønnet - visste det ikke forrige gang heller - men mye verre denne gangen å ikke vite det..!!! venter i spenning..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå