Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da kan jeg flytte inn her sammen med dere med "bare" 12 uker i gjen til termin :D..

Lurte i den sammenheng på dere som er rundt termin eventuellt gravid med 2, 3 etc hvordan var di 3 siste månedene for dere? Er førstegangsfødende og har ingen aning hva jeg har begitt meg ut på :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og velkommen! Jeg er 33 uker på vei og føler meg bedre enn på lenge. Dette er mitt tredje svangerskap og jeg har alltid syns siste trimester har vært herlig. Nyter ferie med mann og barn og syns jeg har begynt å få litt krefter til å rydde og stelle istand til nurket. Småplager som tissing på natta, halsbrann og kynnere men ikke noe stort problem. Tanker om fødsel har begynt å melde seg... Lykke til videre!

Skrevet

Velkommen hit:)

Er selv andregang og 27+3 dager på vei i dag. Har i begge svangerskap hatt det veldig greit, men nå mot slutten er jeg begynt å bli vel tung og sliten. Denne gangen spesielt, men det er nok mye pga den aktive 2åringen min:)

Har lagt på meg 17,5 kg også da, så det å bøye seg ned og plukke opp noe på bakken eller gå i trapper f.eks. er ikke noe særlig. Mye mental energi, men lite fysisk. Litt kjipt, men snart i mål!

Lykke til med innspurten!

Skrevet

Ups... rettelse: er 37+3 dager i dag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...