Gå til innhold

Noen som har vært på UL og vet kjønnet???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

UL mandag 3. aug her. Blir utrolig spennende! har jente fra før. Det kinesiske kartet sier gutt og har selv følelsen av det, men samboer er overbevist om at det er ei jente til. Min datter ønsker seg lillesøster. Lykke til neste tirsdag da!

Jeg har vært på to tidlige ultralyder og har fått innkallelse til ultralyd på ahus 7/9. Da er jeg i uke 20, gleder meg masse, men lenge å vente.

Svigerfar er overbevist om at det blir ei jente, så blir spennende å se om han har rett.

Lykke til på tirsdag :)

takk jenter :) jeg er overbevist om at det er jente igjen, og håper egentlig det :) mannen har ingen ideer om hva det kan være denne gangen, sist sa han at han "visste" at det var jente, og det ble det og:) blir moro altså :)

Annonse

Skal på ul 13 aug. og er vel da rundt 19 uker.

Har ingen følselse på hva det blir, men sist var jeg bombesikker på jente og det ble det også. Denne gangen er det vel heller litt mer usikkert, men det vi vet er at det blir baby :)

Eg har ingenting imot å få vite hva det blir, er bare gøy det da :)

Gleder meg til UL, for eg har ikkje hørt hjertelyden på kontroll denne gangen. Er jo godt å få vite om alt står bra til :))

Jeg skal også på ul 13. august! Men vil ikke vite kjønnet. Ville ikke det forrige gang heller. Hadde jente-følelse da. Har gutte-følelse denne gangen, men hvem vet? Venter i hvertfall til fødsel med å vite hva det blir.

Lykke til videre alle sammen!

eg ska på ul 20 august, e kjempespente på å få veta kjønnet :)

Beundre mesten dei så klare venta te fødselen me å veta d :)

E sikker kjempespennande å venta te då, men eg hadde aldri klart å kje visst d, eg har krav på flere ul pga sjukdom i familien, så då e eg vertfall sikker at di ser rett :)

E alt for nyssgjerrige te å la verr å veta ka kjønnet e! hehe

Men o av praktiske årsaker selfølgelig.

Lykke te på ul alle samen :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...