Gå til innhold

Da har jeg bestillt 2010 Emmaljunga Scooter i Royal Blue. Can't wait :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer så mye med ny vogn =)

Den fargen er nydelig, og synes vogna er tøffere i ny utgave. Spesielt hjulene var blitt finere.

Har selv den "gamle" modellen, og er kjempefornøyd, men har irritert meg litt på handlekurven og den er jo forbedret akkurat sånn som jeg ønsket på den nye modellen =)

Takk. Jeg har hatt 3 Scootere før,har en 2008 modell nå. Har prøvd mange vogner innimellom,men har alltid vent tilbake til Scooteren. Har også irritert meg over for liten handlekurv.

Håper de nye forbedringene innfrir :)

Annonse

Så fin ut,men jeg tror jeg skal kjøpe sort, men var den litt rar med skjermer på frm hjula?? Gutten min er over året tror du han har GOD plass??? har s 3 fra før og den skaller han nesten opp i kakesjen... HMM hva tror dere??

Det går an å ta av de skjermene på forhjulene :)

Har en sort fra før,derfor skulle jeg virkelig slå på stortromma med den blåe denne gang :) Jeg har ei lang jente på 2,5 år som har kjempegod plass i 2008 modellen hvertfall. Hun skallet i kalesjen på OTH.

Annonse

Nei, den har ikke full liggestilling, men mer enn god nok for litt større barn (ca 1 år+). Vet ikke akkurat hvor mange grader den er, men ser behagelig ut =)

Scooter er en del større enn timmy, den er litt romsligere i bredden og høyere under kalesjen + at selv om det er oppgitt samme liggelengde på dem så har scooter nesten 10 cm lenger liggelengde. Jeg har begge, og 2-åringen er vokst ut av timmy men har fremdeles god plass i scooter.

Fordelen med timmy er at den har lunere kalesje, avtagbar frontbøyle (bedre plass til tykke vinterposer, men går veldig fint i scooter også), og full liggestilling, noe som var viktig for meg da barna var mindre.

Bortsett fra dette liker jeg scooter mye bedre på alle måter =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...