Yvonne83 Skrevet 23. juli 2009 #1 Skrevet 23. juli 2009 tok en positiv el test 7 juli. Blir da ikm 14 dager etter det? Forste gang jeg har tatt el test og hvis jeg regner min vanlige syklus paa 28 dager blir det 16 dager etter el. Hva skal jeg regne med??? noen erfaringer?? Haaper saa inderlig at det er 14 dager etter for da er jeg 2 dager over...... Har ikke tord aa ta en test enda. er saa redd for aa faa negativt svar, da er d bedre om tr bare kommer.
MissMe*med*lillegutt Skrevet 23. juli 2009 #2 Skrevet 23. juli 2009 IKM kommer vel som oftest 12-14dager etter EL
Tweak Skrevet 23. juli 2009 #3 Skrevet 23. juli 2009 El-testen kan være positiv flere dager på rad (alltid to dager med meg for eksempel) og så kommer el når testen har blitt negativ igjen. Så nå vet jeg ikke hvor lenge du testet med el-tester, men jeg ville ha regnet 14 dager fra den dagen el-testen ble negativ igjen. Dersom du har helt regelmessige sykluser så antar jeg nok at du har hatt el til vanlig tid og ikm er etter normal sykluslengde. Krysser fingrene for at du får positiv test i løpet av de nærmeste dagene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå