Gå til innhold

Jaa!! Fant endelig kjole til bryllup! Men hvilke sko kan en ha i sjuende mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

....skal være forlover, vil jo være litt fin også... Kjøpte på salg på Den Kule Mage for 400 kr. Glad!!

Men skoa... Hvordan finner en sko som både er komfortable og som ikke ser kjerring ut? Hmmm... Noen tips?

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg var ikke forlover da, men med bekkenløsning var flate sko eneste alternativ, og min erfaring, man ser ikke fin ut uansett når man har kjole og flate sko:(

Så du får bare gå i butikker og prøve ut! Det er jo bare for en dag da, og du får passe på å sitte mest mulig så går det nok bra!

Lykke til!

Skrevet

det er nettopp det jeg frykter... Ikke det at jeg tror at jeg i utgangspunktet kommer itl å være snacksy med den magen, men... ;-) Vurderer eventuelt å være jålete under vielsen og ha litt hel, og så skifte til myke og flate sko senere...

Skrevet

Det hørtes ut som en bra plan! Men sikkert greit å ha fine sko når det skal taes bilder og slikt!

Nå aner ikke jeg hva slags kjole du har, men det er sommer, og da går det jo an å gå barbent og heller ha ankelsmykke, eller sandaler som er litt fine!

Skrevet

Det finnes jo mange pene flate sko også. Noen nette små ballerinasko eller noen pene sandaler er jo fint ved siden av kjole!

Jeg er ikke enig i at bare høye heler passer til kjole altså.

Gå for noen komfortable sko, du:)

Skrevet

Skal i bryllup på lørdag selv, og har kjøpt et par fine ballerinasko:) Syntes ikke det var fælt med sko uten hæl til kjole, selv om jeg føler meg mer pynta med hæl - men det er en annen sak:)

Annonse

Skrevet

skal i bryllup neste helg. Jeg fant også min kjole på salg på den butikken. Kjøpte du den mørkeblå? Den var jo fin! Men har samme skoproblem jeg ja... må ha flate, noen som har noen tips til noen fine flate sko de har sett i en eller annen butikk??

Skrevet

...kjøpte den bronsefargede. Litt stor, men kan jo eventuelt sys inn. :-) Var så lykkelig over endelig å ha funnet en kjole jeg følte meg vel i.

Men dytter spørsmålet ditt videre: Noen som har tips til fine, flate sko? er så mye hverdagslige, synes jeg. Eller kjerring ;-)

Skrevet

Hei,

Jeg var forlover da jeg var i uke 37. Jeg tok med meg to par sko, et par høye pumps til seremonien og til bildene og så hadde jeg noen flate ballerinasko i sølv som jeg brukte utover kvelden. Men de jeg først kjøpte var for små (selv om de var en størrelse større enn vanlig) så jeg endte med å måtte ta enda en størrelse opp.

Når det gjelder kjole. Har du kjøpt den bronsefargede på HM med flettestropper? Den kjøpte jeg og. Den var bare bittebittelitt for stor, men da jeg skulle bruke den utvidet den seg noe enormt så jeg måtte bytte. Bare et tips så er du forberedt. Test den litt hjemme i forkant og se om du må sy inn litt ekstra...

Lykke til! :)

Skrevet

jeg skal selv gifte meg i 8. mnd og jeg har valgt lave brudesko. De er hvite og ser helt greie ut. men nå er jeg jo ikke fan av høye hæler til vanlig. Tar tid å venne seg til sånt:) Det er vel ikke sånn at en MÅ ha hæye hæler selvom man skal i selskap?!

Skrevet

Crocs;) haha. det eneste jeg kommer oppi nå, på kvelden så skal jeg være glad om jeg kommer oppi dem i det hele tatt, har MASSE vann i føttene. så crocs å fin kjole hørtes vel lekkert ut;))

Skrevet

syns der er mange fine, lave sko jeg. Mange kjempestilige sanddaler.

Jeg vil heller kose meg og ikke ha vondt i hele kroppen og spesielt bekkenet fremfor å bruke høye hæler.. men det er nå meg da. Mange fine ballerinasko også.

Skrevet

Eg giftet meg når eg var i veke 31! Hadde litt hæl på brudesko, men skifta til flate sko på kvelden! Synst det var ein lur ide å ha litt finare sko under vielsen og på bilda:)Berre ha med der mange par og husk gnagsårplaster!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...