Gå til innhold

Kan man bli gravid med angrepillen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde sex 5 juli med en,tok en angrepille etter 11 timer,nå i dag har jeg hatt to positive tester.

Har ikke hatt sex siden midten av juni før det.

Men er ikke 2.5 uke litt tidlig for kvalme ømme pupper og trøtthet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, du kan bli gravid med angrepillen.

Nei, 2,5 uker etter befruktning er ikke for tidlig med ømme pupper osv. Når hadde du siste mens?

Skrevet

Hadde noe som lignet på mens 24. juni. bare mindre og kortere

Skrevet

Jeg vil tro du er gravid ja! Angrepillen er ikke 100% sikker.

Skrevet

Jeg ble gravid på angrepillen her på mai... fikk tidlig positiv test...

Skrevet

Ja, man kan bli gravid på angrepiller. Ble det selv. Tok pilla etter 30 timer. Vær oppmerksom på komplikasjoner etter angrepille, man kan få svangerskap utenfor livmor. Jeg fikk i dag påvist at mitt embyo sitter i den ene egglederen. Må operere bort. Har du smerter eller begynner med brun utflod nøl ikke med å kontakte lege.

Skrevet

Huff.. Nå ble jeg litt bekymret. Ble også gravid etter bruk av angrepille. Tok den 6 timer etter samleie. Er litt over 5 uker på vei nå.. Hvor langt på vei var du da du hadde denne legetimen? Jeg har time i uke 8. Burde jeg dra før? Har stikkinger i magen, men ingenting ekstremt..

Skrevet

Virkelig ikke meningen å bekymre deg, dette skjer nok med de færreste. Men jeg fikk høre at angrepillen kan ha "hindret" egget i å komme seg hele veien ned da jeg var på sykehuset og snakket med gyn. Jeg var hos legen etter 6 uker. (mors 6 uke, foster uker 4). Jeg hadde ikke smerter, bare vanlige murringer, men fikk litt lysebrun utflod, så bittelitt mørkere og så tilbake til lysebrun. Du kan jo høre in du kan få innvendig UL, det er jo da de ser om det er noe i livmor eller ikke.

Men husk! dette skjer ikke med mange, så nå som det allerede har skjedd med meg er det sikkert helt greit med deg altså :)

Skrevet

Ok :) Det var jo litt betryggende å høre. Jeg har ikke hatt noe lysebrun utflod, men skal følge med, og så drar jeg til legen dersom noe skulle forandre seg. Jeg får fokusere på at det er mange andre som har blitt gravid etter angrepille og ikke har opplevd graviditet utenfor. :-) Det går nok sikkert bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...