Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 23. juli 2009 #1 Skrevet 23. juli 2009 Hei! Noen som har samme problem eller?? Lurer på om hvordan jeg skal klare jobben min når jeg blir kvalm av å gjøre ting i huset liksom....uff kan jo bare være dags formen kansje? Noen som opplever det samme??
meg & mine små Skrevet 23. juli 2009 #2 Skrevet 23. juli 2009 Ja, er i samme båt her. Eneste som hjelper er å få slappe av og småspise. Men har to søte unger som ikke forstår hvorfor mamma er sliten og ikke klarer å holde følge. Jobb problematikken får jeg bare ta når den kommer om et par uker.
Gjest Skrevet 23. juli 2009 #3 Skrevet 23. juli 2009 Er kvalm stort sett hele døgnet, det er PYTON!!! Og møter liten forståelse for det av sjefen på jobb. Jeg jobber innen pleie i helsevesenet og det er jo en fordel da å ikke kaste opp på pasienter Møter så mange skeive blikk fra sjefen når jeg sitter på vaktrommet og henter meg inn, at jeg vurderer å gå på do for å slappe av heretter. Heldigvis er sambo <3 litt mer forståelsesfull og maser ikke på meg selv om vi har endel ting som skal gjøres med og rundt huset nå i sommer
Zeke Skrevet 23. juli 2009 #4 Skrevet 23. juli 2009 slik er det her også, sitter jeg går det bra men reiser jeg meg opp så blir jeg sikklig uggen. ikke kjempe kvalm men uggen liksom. skal på jobb igjen neste uke blir spennende. hvor langt er dere på vei? blir uggen av og ete også ingenting frister.
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 23. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 23. juli 2009 takk for svar.... jeg jobber å i helsevesent,så forstår deg der assa,sjefen min hvet ikke noe,jeg har ferie ut uka.er 7+3 i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå